Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Awaria z biegami
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, przedchwilą wyciągnełem swojego ogarka, z racji tego, że przyszła
zima. Rozgrzałem go, odpaliłem, i czekam, czekam i wkońcu chcę wrzucić bieg, więc wciskam kilka razy sprzęgło zeby tarcze pochodziły, wciskam sprzęgło, wciskam bieg i jebs, piskło coś tak jakby szlifierka elektryczna dotkneła metalu. i teraz biegi wogóle nie trzymają, dam do góry to leci w dół. Myślę, że wyleciała kulka z automatu, albo ukryszyło się coś. Dodam jeszcze że jak teraz wyczułem luz i zakręciłem kołem i puściłem wajche od biegów, to ta wajcha podskakuje, i wchodzi jedynka. Tutaj mam dowód tego pisnięcia. http://www.youtube.com/watch?v=_bEtszVQm...e=youtu.be
Mi się wydaje ze kulka od automatu wypadła i w momencie gdy chcesz wbic jedynke (do dołu) to automat zatrze o magneto i ogar gaśnie. Znajdź tą kulke i wsadź spowrotem
Nie wsadze tej starej. Mam nową kupioną jakiś miesiąc temu Big Grin Więc załoze nową, tylko muszę poczekać do jutra, bo nie mam gdzie tego zrobic.
tam po prostu wkłada się kulki z wianek rowerowych
No dokładnie tak jak mówi winiar...

na dwór szybko lec to maxymalnie 8 min roboty Big Grin
Nie mam gdzie, auto w garażu, jutro jak rodzice pojadą, to założe i napisze Big Grin A jak to się zakłada? czytałem że trzeba dać na 2 bieg, podhaczyć i włożyć, czy to prawda?
A na wiosne i tak kupuje nowy automat, bo ten to jest tak zużyty że luzy na 3cm są Big Grin
A więc jeżeli chcesz wymienić kulkę to radzę ściągnąć magneto ,iskrownik i ściągnij automat zmiany biegów i wtedy od strony wewnętrznej od strony łańcucha wyciągasz zabezpieczenie z wałka na którym jest wajcha od biegów wyciągasz troszkę ten wałek i wkładasz kulkę ze sprężynką i wsuwasz spowrotem i jak będziesz zakładał zabezpieczenie to zobacz ile masz luzu od płytki automaty do tego wycięcia na zabezpieczenie jeżeli jest dyży to włóż podkładkę w zależności od luzu mogą być 2 lub 3 i wtedy dajesz zabezpieczenie , składasz i jeździsz . Myślę że pomogłem > P.S Dalej się uczę .
Automat jest już raczej wyrobiony, skoro trze o magneto. Normalnie nawet bez kulki nie powinien tego robić(a bez kulki z kolegą przejeździliśmy spokojnie jakieś 500km, i nic nie tarło, tylko biegi nie trzymały). Wina raczej tych wspomnianych luzów na automacie to jest
O ile pamiętam w ogarze 205 jest silnik 023, więc nie trzeba zdejmować magneta i iskrownika, wystarczy tylko lewy dekiel. Musisz odpiąć automat od tego co łączy wodzik z automatem, odsunąć tą dźwignie, wsadzić sprężynkę z kulką w ta dziurę, przytrzymać i tak jakby nasunąć tą wajchę na tą kulkę. Tylko uważaj żeby kulka nie wystrzeliła, bo nie znajdziesz.
Jak masz luz na tych cięgiełkach to weź łączenia sklep młotkiem żeby sztywniej było
Wystarczy podwarzyc to co po kulce chodzi i wsadzasz kulkę. Jak będziesz kupował automat to z allegro nie opłaca się kupowac mi się taki po dwóch miesiącach rozleciał Tongue Ale może to przez to, że mi biegi wyskakiwały. W tym z allegro jedynie dobra podstawa automatu.
Nie kupuje z allegro, tylko od takiego dziadka, co ma nowe części.
(26-01-2014 22:39:09)godzix napisał(a): [ -> ]Nie kupuje z allegro, tylko od takiego dziadka, co ma nowe części.

Dziadek stail Smile
(26-01-2014 22:39:09)godzix napisał(a): [ -> ]Nie kupuje z allegro, tylko od takiego dziadka, co ma nowe części.

HAHA bo wszędzie są dziadki co sprzedają części,allegro ma te same częsci i nawet z prl,jak ci szkoda kasy to zespawaj razem automat i ci wytrzyma sporo czasu
ale nie taki dziadek jak wy myślicie. On ma nowo-stare części, w moim mieście. Ale zresztą kij z tym. Mam pytanie, bo jak go odpaliłem to chciałem żeby sprzęgło się otworzyło, czyli żeby tarcze sie rozłączyły, no i chyba się nie rozłączyły, bo zamarzły, czy coś. Co teraz zrobić? Nie chce się bawić w otwieranie tej pokrywy, bo nie umiem i śnieg i zima Big Grin. Czy jak go odpale i bd. ciągle wciskał sprzęgło to wkońcu je rozłączy?
Stron: 1 2
Przekierowanie