Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Cylinder 83ccm na membranie do 223 (jawa 50 ogar 200)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Cześć.
Razem z użytkownikiem (z innego forum) pypu140 obmyśliliśmy cylinder, który będzie miał pojemność 83ccm i konfigurację 4/1/2m w oryginalnym ożebrowaniu silnika 223! Do cylindra dołączony będzie tłok, głowica (odpowiednio przerobiona) oraz membrana wraz z króćcem (do ustalenia). Chłopak wyżej wymieniony wykona całą 'górę' silnika oraz gratis doda projekt wydechu do tego cylindra, ja wykonam dół silnika i ewentualnie mogę włożyć tak 4b skrzynię! Projekt jest celem pokazania ludziom, ze polak też potrafi. Potrzebny tylko chętny, mający troszkę grosza na takie coś. Chętnych zapraszam na PW, lub gg: 13336188 lub gg: 15506895. Cena zależna od modyfikacji i jakości części. Serdecznie zachęcam!
(24-01-2014 00:00:24)plusminus napisał(a): [ -> ]Cześć.
Razem z użytkownikiem (z innego forum) pypu140 obmyśliliśmy cylinder, który będzie miał pojemność 83ccm i konfigurację 4/1/2m w oryginalnym ożebrowaniu silnika 223! Do cylindra dołączony będzie tłok, głowica (odpowiednio przerobiona) oraz membrana wraz z króćcem (do ustalenia). Chłopak wyżej wymieniony wykona całą 'górę' silnika oraz gratis doda projekt wydechu do tego cylindra, ja wykonam dół silnika i ewentualnie mogę włożyć tak 4b skrzynię! Projekt jest celem pokazania ludziom, ze polak też potrafi. Potrzebny tylko chętny, mający troszkę grosza na takie coś. Chętnych zapraszam na PW, lub gg: 13336188 lub gg: 15506895. Cena zależna od modyfikacji i jakości części. Serdecznie zachęcam!

Tak napewno koszykami ci bd ładować te pieniądze.Angryfacepalm
Skoro Ciebie na to nie stać to nie musisz się wypowiadać. Projekt do realizacji na zamówienie, więc czekamy na chętnych.
gdyby nie to ze jestes z drugiego konca polski to bym na 99% znalazl na to sponsora Big Grin
przeprowadz sie do Bydgoszczy. pogadamt
Wszystko da się załatwić. Wink
Cylinder bedzie wykonywał ten oto chłopak- http://bikepics.com/members/pypu140/
Pypa nie trzeba reklamować Big Grin Muszę przyznać że fenomenalnie cylindry robi i potrafi doradzić.
Taśma- takie rzeczy robi się wysyłkowo. Nie będę sie przeprowadzał z całym sprzętem, bo w końcu pypu robi cylinder a ja całą resztę, a przecież mieszkamy na drugim końcu Polski.
Konkrety:
1. Jaka kaska na start plus ile w trakcie.
2. Jaki przyrost mocy około.
3. Przewidywane spalanie.
4. Przewidywany spadek żywotności (ile najmniej km przejedzie).
5. Czas realizacji.
to może ja się wypowiem bo cylinder robił bym jaTongue
1. na start kasa na podstawowe koszty typu tuleja/toczenie itp (koło 150zł)
2. moc przy strojeniu takim jak ja planuję (9000rpm) koło 15-18KM (oczywiście z wydechem którego schemat dodaję i z gaźnikiem 21/24mm)
3. spalania nie jestem w stanie określić ale sądząc po moim 83/5/2/2m z simsona będzie to palić w granicach 3,5-5l zależnie od stylu jazdy
4. co do żywotności to pytaj użytkownika plusminus on bardziej zna ten silnik niż ja
5. czas realizacji do miesiąca czasu (dokładnie co do dnia trudno określić ale toczenia tego wszystkiego szlify itp trochę schodziTongue)

dokładne koszty do ugadaniaTongue bo cena całkowita będzie się różnić np jak ktoś będzie chciał dać tam tłoka meteora czy tańszego zamiennika to już różnica koło 100zł z zaworem membranowym to samoTongue

kontakt do mnie to gg 13336188 wieczorami odpisuję jak cośTongue

ja za robotę majątku liczył nie będę bo bardziej zależy mi na tym, żeby zrobić jakiegoś newsa w silniku 223 niż dorobić się na tym majątku itp xD
Jaka była by w tym skrzynia(od czego)?
na skrzynie ma patent plusminus jeśli chcesz może Ci ją wykonaćTongue ja zajmuję się tylko cylindrem tłokiem i głowicąTongue
Czy wykonaliście już tą przeróbkę na jakimś silniku by sprawdzić czy działa ?
a co ma niby nie działać...? przecież zasada działania silnika się nie zmienia taka sama jest w jawce w komarze jak i we wsce po przeróbkach jak i przedTongue tylko tłoczek będzie deczko większyTongue w simsonie do tej pory zrobiłem najwięcej 107ccm i jeździ a także zrobiłem silnik na cylindrze od yamahy dt80 który w simsonie miał pojemność 96ccm i też jeździł i nadal jeździ więc chyba "jakieś" obycie w temacie mam no chyba że masz jakieś konkretne obawy o "działanie" tego to zadaj konkretne pytanieTongue
Heh, no nie wiem, czy moc wzrosłaby do 15-18 KM - bez przesady Wink Może w jakimś stopniu moc wzrośnie, ale wątpię, żeby aż tak "drastycznie" Wink
Przykład, silnik AM6 z cylindrem Top Performacne Racing 80^ccm (kuzyn ma taki w swojej RS'ce) i tam moc maksymalna (i to przy 14.000 obr/min) wynosi 16 KM, więc nie wiem, jak w takim Ogarku można osiągnąć taką moc Wink Ja coś nie wierzę...
Nie mam obaw. Poprostu warto coś takiego zrobić najpierw u siebie, by wiadomo było czy coś nie wyjdzie w tak zwanym "praniu". Ale ja to laik jestem w tych tematach także, nie będę robił niepotrzebnego spamu.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie