23-01-2014, 22:16:35
23-01-2014, 22:21:38
Różowy?! Bleeh
23-01-2014, 22:22:46
no taka propozycja
23-01-2014, 22:27:18
To Kobita z mazur, w róże się nie bawi
26-01-2014, 18:58:44
(20-01-2014 19:44:17)Motorowerzystka napisał(a): [ -> ](20-01-2014 19:42:01)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Ja bym nie zmieniał tych błotników,tylko zrobił go na oryginał,byłby ładniejszy ale zrobisz jak będziesz uważaćJuż ich nie mam, przydały się komuś innemu do Charta. Nie będę go robić na oryginał, dużo jest oryginałów, mój będzie jedyny w swoim rodzaju
I już podoba mi się twój tok myślenia.
Co do Charta, stan nie najgorszy, ale do najlepszych też nie należy. Grunt, że chodź chce zapalić i ma tą siłę w sobie, aby jeszcze trochę pożyć i pojeździć. Co do remontu, rób wygląda tak jak tobie się podoba, nie patrz na to by to był jakiś mega oryginał, zrób z tego co masz pod ręką, i tak jak ci się podoba.
Ale najpierw jak wiele osób pisze, poważny remont silnika. Bo ta historia z zaspawanym magnetem aż mną dygła. Chodź sam zaspawałem znajomemu, ale sprzęgło. I dlatego że sam tak chciał...
Po za tym Powodzenia w remoncie.
26-01-2014, 20:08:36
(21-01-2014 01:39:39)BigSoft napisał(a): [ -> ]Sporo pracy przed Tobą, nie da się ukryć.to ja nie chce liczyć ile moja padlina pochłonęła kasy a dalej wygląda nie oszukujmy sie... jak gówno .
PS. Podejście do tematu w stylu "dałem 300zł za Charta, to szkoda mi kupić nowy wał za 200zł" nie ma za bardzo sensu przy remoncie tego typu pojazdów Ja za swojego dałem 650zł + koszty rejestracji, a spokojnie z 1500 w niego wsadziłem. Czy warto było? Jestem zdania, że tak (mimo, że jeszcze nie było mi dane go wyremontować wizualnie ).
PS2. Chyba kojarzę Cię z innego forum, na którym się trochę udzielałem jakiś czas temu
Co do tego charta.
Tego cepa co wał przyspawał do magneta to na publiczny lincz skazac.
Jeśli nie chcesz wymianiac wału teraz to poprostu jeździć aż nie poleci coś wymagającego zdjecia koła magnesowego, gdyż regeneracja takiego wału niemal nie mozliwa i nastawiaj sie na wymiane go i zbieranie pieniedzy Obawiam sie że koło magnesowe po zdjęciu go z zaspawanego wału też będzie wymagało wymiany.
ta śrubka nie podejdzie od gaźnika gm12f1 Muszisz szukac kogos kto sprzedaje 14mc na czesci bo od żadnego innego gaźnika jej nie dopasujesz.
30-01-2014, 23:40:04
To ten wynalazek z numerem 2
http://zdjecia.arpegio.pl/wrzuta/c23d1e9060.jpg
Chart ważne że kompletny (no nie licząc tych błotników), a jak kompletny i pali to już pół sukcesu
Powodzenia z nim
http://zdjecia.arpegio.pl/wrzuta/c23d1e9060.jpg
Chart ważne że kompletny (no nie licząc tych błotników), a jak kompletny i pali to już pół sukcesu
Powodzenia z nim
31-01-2014, 16:24:44
gabriel0 napisał(a):To ten wynalazek z numerem 2Jaki wynalazek? Nie mogę otworzyć linku bo jakiś błąd jest...
http://zdjecia.arpegio.pl/wrzuta/c23d1e9060.jpg
Romet drajwerV2 napisał(a):Muszisz szukac kogos kto sprzedaje 14mc na czesci bo od żadnego innego gaźnika jej nie dopasujesz.
Raz już kupiłam takiego na części, założyłam do kompletnego gaźnika i podczas próby odpalenia wystrzeliła z hukiem (właśnie wtedy straciłam tę śrubkę...) i szukaj śrubki w stogu siana
31-01-2014, 16:28:12
Jak chcesz to mam 14MC po serwisowaniu w stanie technicznym bdb Serwisowany był dobrze oringi też ma dobra nic tylko przykręcać i palić
31-01-2014, 16:31:04
Maciek, Już jak radzić sąsiadce to konkretnie Może lepiej kupić 16n? gaźnik praktycznie stworzony do tego moto w sam raz
31-01-2014, 16:32:58
Ja jednka polecam jakieś Dellorto, a nie coś od Simsona SHA 14/12 około 150zł, lecz ta kasa zwróci Ci się przez spalanie, palić będzie Ci około 1,5/100km
31-01-2014, 16:34:49
Od kiedy zamierzasz kupić delorotto to tylko to proponujesz wcześniej było że za duży Do Twojej 55 może on i dobry będzie, ale tu w serii ciekawe czy by nie zalewał..?
(04-10-2013 16:49:50)stqc napisał(a): [ -> ]16n1-11 to jest wręcz idealny gaźnik do Charta powinni go dawać do serii
31-01-2014, 16:37:36
SHA 14/12 ma zalewać O_o Kw112 miał takiego i spalał mu ok 1,5L/100km więc chyba warto
Ja nie planuje kupić, ja już kupiłem, ale PHBN 17,5mm.
PS. do 55ccm brakuje mi aby zebrać 1mm z tuleji jeszcze, ja mam ~53 no nie całe, ale więcej jak 52ccm
Ja nie planuje kupić, ja już kupiłem, ale PHBN 17,5mm.
PS. do 55ccm brakuje mi aby zebrać 1mm z tuleji jeszcze, ja mam ~53 no nie całe, ale więcej jak 52ccm
31-01-2014, 19:59:51
http://tablica.pl/oferta/gaznik-tk-12mm-...1e818b8401 Fabrycznie w minarelli vertical, dysza 90, więc pewnie ciężko będzie z regulacją, za jakiś czas sprawdzę, bo muszę tylko zamontować, myślę, że powinien być wystarczający pomimo '12mm'.
31-01-2014, 20:07:29
(31-01-2014 19:59:51)Patryk82 napisał(a): [ -> ]http://tablica.pl/oferta/gaznik-tk-12mm-...1e818b8401 Fabrycznie w minarelli vertical, dysza 90, więc pewnie ciężko będzie z regulacją, za jakiś czas sprawdzę, bo muszę tylko zamontować, myślę, że powinien być wystarczający pomimo '12mm'.
Gaźnik gaźnikowi nierówny