Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart 210
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Jej nie zrzuciło, ona się złamała w pół po tym jak zębatka z kołem zmieliła łańcuch, który zaplątał się pod osłoną...
Raczej najpierw musiała się wypiąć, żeby to nastąpiło Tongue Chyba, że pękł na ogniwie.
Ja nie wiem, ludziom to te łańcuchy urywają seryjne 027, co to za łańcuch :F
Wie ktoś może czy gdzieś na necie jest jakiś poradnik dotyczący wymiany simmeringów wału? Wiem że kiedyś gdzieś znalazłam, były zdjęcia i wszystko dokładnie i zrozumiale napisane, teraz szukałam i nie maloo Jak ktoś ma link do tego to proszę o podanie mi go na pw.
Wątpię aby był ci potrzebny do tego poradnik z lewej strony trzeba zdjąć magneto i zapłon.
Następnie wziąść mały tępy śrubokręt i wyjąć simmering nie od gniazda tylko od wału tak aby nie uszkodzić kraterów czy wału (trudne dość do uszkodzenia) .
Następnie gniazdo wyczyścić olej simmering w olej i wkladasz, najlepiej mieć nasadke wielkości simmeringu wtedy ładnie się dobija równo.
Od prawej strony wiadomo olej zlac i sprzęgło wraz z zębatka zdawcza zdjąć zębatke będzie ciężko zdjąć ja robiłem to dwoma kluczami, w teorii potrzebny ściągacz.. Zębatka jest na stozku. Jeśli byś miała jeszcze jakieś pytania to pisz
Od zapłonu nie zmieniam, tylko od sprzęgła. Co do zębatki, to wiem że trzeba ściągacz i taki też pożyczę. Ale jak zdjąć sprzęgło, kurczę boję się że coś pójdzie nie takUndecided
Sprzęgło. Nie taki diabeł straszny.
Przygotuj sobie pudełeczko.
Rozbierany Kape
Teraz szukamy grzybka i trzech podkładek i wkładamy do pudełka. Następnie płaski śrubokręt i zdejmuje jakby oslonke (na tym trzyma się grzybek) teraz ujawni ci się dziwna nakrętka klucz podajze 17 tylko musi być nasadowa aby się tam dostać. Blokujesz śrubokrętem na zębatkach tak aby się nie kręciły jak pamiętam to od dołu wkladasz śrubokręt i odkrecasz teraz ci zejdzie cały sprzęgło i z tej 17 wyleci ci podkładka (która wcześniej trzeba odgiac) jest ona po to aby się sprzęgło nie odkrecalo. I teraz uważaj. Zdejmiesz sprzęgło powinny być dystanse musisz uważnie patrzyć jak one idą.. W moim przypadku była to jedna długa wkladana jako pierwsza a na to sprzęgło. Tylko ja musiałem dać dystans pod linkę aby wysprzeglilo.
Mam nadzieje ze cos zrozumiałaś z tego bełkotu
Jedno ale co do wypowiedzi kokoska, nie wolno całego simmeringu dać w olej, należy przesmarować jego wargi uszczelniające wał (środkowa część), a zewnętrzny rant ma pozostać suchy, to wyeliminuje możliwość jego ewakuacji z gniazda Wink
No zgadzam się z tym bo sam nigdy całego nie moczylem tylko tak jakoś napisałem wiec dzięki za sprostowanie
Odkopię ponieważ mam już umowę i powoli trzeba zabierać się do pracy xD W planach zmiana simeringu (jakoś nie było czasu tego zrobić wcześniej), kupno łańcucha, malowanie, przykręcenie nowych podnóżek pasażera, zmiana tylnego i przedniego błotnika i to na razie wszystko Big Grin
chcialbym zobaczyc Cie w akcji
Wczoraj zabrałam się za pokrywę przełączników.





I pokrywa schowka, nie potrzebne otwory śrub zamka:

Czym to jest zaklejone ?

Pompuś

PLASTELINĄ :F Co to za dziwna pokrywa przełączników ? Big Grin
Pompek napisał(a):PLASTELINĄ :F
Tak, dokładnie lol2 A przełącznik jest taki:

Coś się ruszyło, jak na razie tylko pokrywy, widać zacieki xD ale jeszcze raz pomaluję gdy kupię maseczkę ochronną, bo nawet po malowaniu na podwórku mam jakieś zawroty głowy od tej farby Confused

Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Przekierowanie