raczej nie prędko... juz 2 tyg jeździ!
fajny romecik lecz, lepiej by wyglądał w oryginale i to ci każdy przyzna
ale to twój motor i nie patrz na to co pisałem
znaczy sie chodzi o felgi?? takiego go kupiłem... może kupie jeszcze jednego i zarejestruje bo tego raczej nie ma szans...
Napewno są szanse ale trzeba mieć znajomości :>
wystarczy rama z papierami
Haha
Jak tam rama pomalowana itp itd
Więc mu bardziej się opłaca drugiego kupić
Kurde, ty masz rarytas, który najprawdopodobniej kiedyś był rometem 50ts-1!
Metalowe schowki, rozbieralny przód, wysoki błotnik w chromie!
Marzenie każdego romeciarza
(11-11-2011 21:11:14)Laska napisał(a): [ -> ]No wiem wiem
Ale weź numery przebijaj
jest bardzo prosty sposób jak nr przebić tylko potrzebny numerator
stare nr bierzesz szpachlą a na te nabijasz lekko nowe i po kłopocie
albo szlifierką zjechać te numery i świeże nabić wtedy jak nówka
A nie lepiej papiery kupić same
?
I tak w tych czasach ci się nie dopatrzą
(12-11-2011 10:53:30)Laska napisał(a): [ -> ]A nie lepiej papiery kupić same ?
I tak w tych czasach ci się nie dopatrzą
no i co z tego ze policja nie patrzy ale na przeglądzie sprawdzają
był by problem
Ja sobie pojade na przegląd legalnie
Tylko papiery zrobie
(11-11-2011 18:03:25)kubaszwiecLBK napisał(a): [ -> ]Kurde, ty masz rarytas, który najprawdopodobniej kiedyś był rometem 50ts-1!
Metalowe schowki, rozbieralny przód, wysoki błotnik w chromie!
Marzenie każdego romeciarza
Z ts nie ma nic wspólnego. Rozbieralny przód i schowki to zwykłe 50t1. Wysoki błotnik to zwykłe WT