22-12-2013, 00:46:46
22-12-2013, 00:54:14
JA bym tylko oczekiwał wersji 125, 150 lub 250 ccm.
22-12-2013, 00:59:21
Już wiem dlaczego on mi się tak podoba!
Trochę przypomina Kawasaki w800-według mnie przepiękny motocykl.
Trochę przypomina Kawasaki w800-według mnie przepiękny motocykl.
22-12-2013, 01:11:50
Ogar 202 Bardzo mi się podoba. Silnik 4t, standardowy z 4 biegową skrzynią ( znany z innych motorowerów ) Wytrzymała jednostka. Co do stylistyki, bardzo fajnie nawiązuje do przeszłości, a prze okazji rozwiązania konstrukcyjne są tańsze, czyli dwa w jednym ( na przykład hamulec bębnowy z przodu ). Jeżeli cena będzie w granicach 2 tyś zł, to myślę, że wielu z nas się na niego skusi. Czyli będzie to taki motorower dla każdego. Ciężko samemu uzbierać 4tyś na jakiegoś markowca, a taki sprzęcik to dobra alternatywa, mało pali i jest bezawaryjny, przyjemnie się nim lata No to teraz czekam na pierwszego posiadacza tego motoroweru, na nowy sezon myślę, że te sprzęciki będą się pojawiać na naszych drogach
22-12-2013, 02:03:13
Ogar 202 moim zdaniem podbije rynek. 2000 złotych za nowy motorower, który ma kierunki, 2 miejsca i manualną skrzynię. Caffe to taka bardziej wsk, aniżeli ogar.
22-12-2013, 02:15:20
Wszystko fajnie i w ogóle, tylko, że jak już ten Ogar 202 będzie sprzedawany za 2000 zł, to raczej szału nie należy się spodziewać, swoją drogą ciekawe ile wytrzyma ta rama... Zresztą fajnie by było, gdyby chociaż s p r ó b o w a l i wyprodukować tego "Romka" w całości w Polsce. Estetycznie wypada super
22-12-2013, 02:19:50
(22-12-2013 02:03:13)Latos napisał(a): [ -> ]Ogar 202 moim zdaniem podbije rynek. 2000 złotych za nowy motorower, który ma kierunki, 2 miejsca i manualną skrzynię. Caffe to taka bardziej wsk, aniżeli ogar.Ale już w tym roku był taki motorower, nazywa się el toros clasico i w sellgrosie można było go kupić przez jakiś czas za 1980 zł a potem za 2080 zł. Na allegro też był z darmową wysyłką na całą Polskę.
22-12-2013, 02:24:17
(22-12-2013 02:19:50)kanilox napisał(a): [ -> ](22-12-2013 02:03:13)Latos napisał(a): [ -> ]Ogar 202 moim zdaniem podbije rynek. 2000 złotych za nowy motorower, który ma kierunki, 2 miejsca i manualną skrzynię. Caffe to taka bardziej wsk, aniżeli ogar.Ale już w tym roku był taki motorower, nazywa się el toros clasico i w sellgrosie można było go kupić przez jakiś czas za 1980 zł a potem za 2080 zł. Na allegro też był z darmową wysyłką na całą Polskę.
Ale takie torosiki to jednostki, a takiego ogara sobie możesz zajebać o każdej porze dnia i nocy i nie jest to zależne od tego, ile ich jest na magazynie ; p
22-12-2013, 11:21:50
(22-12-2013 02:15:20)Damian4570 napisał(a): [ -> ]Wszystko fajnie i w ogóle, tylko, że jak już ten Ogar 202 będzie sprzedawany za 2000 zł, to raczej szału nie należy się spodziewać, swoją drogą ciekawe ile wytrzyma ta rama... Zresztą fajnie by było, gdyby chociaż s p r ó b o w a l i wyprodukować tego "Romka" w całości w Polsce. Estetycznie wypada super
gdyby wszystkie podzespoły były wyprodukowane u nas w kraju to ten motorower by kosztował 10 kafli. W tym kraju nic się nie opłaca. Cieszmy się, że montaż końcowy będzie u nas.
22-12-2013, 11:24:59
Może by kosztował dziesięć kafli, ale za to by był dobry i prawdziwy.. Zwróć uwagę na Polskie buty! do tej pory wysyłane w różne zakątki.. od ładnych? 40lat?
22-12-2013, 11:53:31
Tylko ile kosztują buty a nowy motorower.Zejdźcie na ziemię.Gdyby kosztował 10 tyś to by nie miał prawa bytu-Kojarzyłby się z nie najlepszymi wyrobami Bydgoszczy,a kosztował tyle co nowy markowiec.Nawet jeśli taka Yamaha,Aprilla była by droższa o 1 tyś to i tak chętniej byłaby kupowana.Kojarzy się z jakością,jest japońska(włoska apka) i ma bardzo dobre AM6.Ten motorower może walczyć tylko na płaszczyźnie tanich jednośladów tak jak jego "poprzednicy"
22-12-2013, 12:20:56
Według mnie, Ogar 202 ma szansę podbić rynek!
Od lat na rynku brakowało taniego, prostego pojazdu "dla ludu". Dzisiejsi producenci przeganiają się w wpakowywaniu chińszczyzny, tandety i tony elektroniki w swoje produkty. Romet postanowił wyprodukować właśnie coś, co zapełniłoby rynkową lukę, w dodatku łącząc to z sentymentem. Według mnie, świetne posunięcie!
Od lat na rynku brakowało taniego, prostego pojazdu "dla ludu". Dzisiejsi producenci przeganiają się w wpakowywaniu chińszczyzny, tandety i tony elektroniki w swoje produkty. Romet postanowił wyprodukować właśnie coś, co zapełniłoby rynkową lukę, w dodatku łącząc to z sentymentem. Według mnie, świetne posunięcie!
22-12-2013, 12:30:30
(22-12-2013 00:59:21)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Już wiem dlaczego on mi się tak podoba!
Trochę przypomina Kawasaki w800-według mnie przepiękny motocykl.
Mnie się też podoba może i poniekąt chińczyk ale ma w sobie to coś i w sumie nawet zastanawiał bym się czy nie kupić tego zamiast simsona ... no chodziarz nie wiem jak sie mają te silniki co do osiągów . w każdym razie mi równierz przypomina trochę kawasaki w800 albo trumph boneville t-100.
22-12-2013, 13:30:53
Nie napalajcie się za bardzo na to, że cena Ogara Caffe będzie podobna do ceny Ogara 202!
202 faktycznie może kosztować w granicach 2 tysięcy, jednak cena katalogowa Ogara Caffe wynosi 3999 złotych.
Oto dane techniczne Ogara Caffe:
http://www.vmax.sklep.pl/home/1294-romet...fe-50.html
202 faktycznie może kosztować w granicach 2 tysięcy, jednak cena katalogowa Ogara Caffe wynosi 3999 złotych.
Oto dane techniczne Ogara Caffe:
Cytat:Wymiary(mm): 2060x800x1100http://superskutery.wordpress.com/2013/1...-caffe-50/
Waga (kg):98Silnik: 1 cylinder, 4 suw, 49,5cc, chłodzony powietrzem
Moc max(KM): 3,5
Prędkość mask, vmax (km/h) 45
Rozruch: elektryczny, nożny
Przeniesienie napędu: łańcuch, 4 biegi
Opona przód/tył: 90/90-18, 120/80-16
Hamulec przód/tył: tarczowy bębnowy
Obręcze: szprychowe, opcja: aluminium
Ogar cafe 50 cena: 3999zł ( katalogowa)
http://www.vmax.sklep.pl/home/1294-romet...fe-50.html
22-12-2013, 13:50:00
(22-12-2013 13:30:53)Sołtys napisał(a): [ -> ]Nie napalajcie się za bardzo na to, że cena Ogara Caffe będzie podobna do ceny Ogara 202!
202 faktycznie może kosztować w granicach 2 tysięcy, jednak cena katalogowa Ogara Caffe wynosi 3999 złotych.
Oto dane techniczne Ogara Caffe:
Cytat:Wymiary(mm): 2060x800x1100http://superskutery.wordpress.com/2013/1...-caffe-50/
Waga (kg):98Silnik: 1 cylinder, 4 suw, 49,5cc, chłodzony powietrzem
Moc max(KM): 3,5
Prędkość mask, vmax (km/h) 45
Rozruch: elektryczny, nożny
Przeniesienie napędu: łańcuch, 4 biegi
Opona przód/tył: 90/90-18, 120/80-16
Hamulec przód/tył: tarczowy bębnowy
Obręcze: szprychowe, opcja: aluminium
Ogar cafe 50 cena: 3999zł ( katalogowa)
http://www.vmax.sklep.pl/home/1294-romet...fe-50.html
Za tego cafe to trochę dużo. Jak to ma być stylizowane "sportowo", to mogliby to za tę cenę zrobić z silnikiem AM6