21-12-2013, 21:18:46
21-12-2013, 21:20:28
narzekacie na chińczyki.. Ostanio Kolega tutaj pisał nam o zakupie Gb street który jak się nie mylę ma ten sam silnik jedynie ze zmienioną pojemnością na 50cm3. Trzyma się do tej pory, również znam kolegów i puki co te silniki jeżdza.. Są hu... warte ale w pewnym stopniu spewniają wymogi..
A to że ktoś by zrobił to i to. Ok. niech zrobi będziemy rozmawiać
Mi się to podoba!
A to że ktoś by zrobił to i to. Ok. niech zrobi będziemy rozmawiać
Mi się to podoba!
21-12-2013, 21:21:10
Fajny, tylko nie ten silnik Może kiedyś by coś takiego sobie sprawił...
21-12-2013, 21:21:50
Ale jeśli to(ogar 202) ma bębny z przodu to znaczy, że chińce się technicznie cofają(a te motocykle pewnie są tak jak reszta "rometów" w chinach od dawna produkowane, a romet motors je swojsko nazywa i woła więcej jak za podobnego chińca tylko bez marki)
21-12-2013, 21:24:27
(21-12-2013 21:17:48)kw112 napisał(a): [ -> ](21-12-2013 21:11:04)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Nie jest taki zły,ale jak by jakiś inny silnik zaprojektowali to by też zle nie było jakiś 2t
Sam projekt silnika przerósł by koszty w jakich opłacało by się im produkować ten motorower, a poza tym gdy nie masz pewności, że zyska coś popularność to robisz to jak najmniejszym kosztem. Jak się spodoba zaczynasz się rozwijać. Silnik 139FMB poza tym, że w 50ccm jest lekkim mułem to jest na prawdę udany. Silnik 2t by kompletnie nie pasował do tego pojazdu.
Kolega ma chopera Łosia z tym silnikiem w 72ccm juz nawet nie taki muł ale na 50ccm szału nie robiło to, no silnik jest udany ale według mnie ma jedna wade, u kolegi strasznie szarpie jak wbijasz lub zmieniasz biegi :/ gorzej niz w romecie.
21-12-2013, 21:26:16
Miałem na wiosne zetke kupować ale chyba zmienie zdanie
21-12-2013, 21:27:33
(21-12-2013 21:24:27)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]u kolegi strasznie szarpie jak wbijasz lub zmieniasz biegi :/ gorzej niz w romecie.
Mam torosa i ten sam silnik i nie szarpie może u twojego kolegi wystarczy wyregulować sprzęgło
21-12-2013, 21:28:04
Mnie ciekawi jedno: od ilu lat ten pojazd jeździ po chińskich drogach(bo skoro ma bębny z przodu to pewnie długo)
21-12-2013, 21:29:29
Nie spodziewajcie się w żadnym współczesnym motorowerze silnika 2T. Trzeba mocno w łapę dać do Uni, żeby pozwolili. Opracowanie silnika 2T który spełniał by normy emisji spalin, niewykonalne nawet Piaggio się poddało. A ten Romet to całkiem całkiem. Do wożenia dupy myślę, że się nada. Miły akcencik który Chińczycy dodali to szprychowe felgi. Bardzo mi się to podoba.
21-12-2013, 21:31:12
(21-12-2013 21:28:04)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Mnie ciekawi jedno: od ilu lat ten pojazd jeździ po chińskich drogach(bo skoro ma bębny z przodu to pewnie długo)
Ogar 202 z założenia ma być TANI, dlatego zastosowano rozwiązania takie a nie inne.
21-12-2013, 21:32:29
Na dobrą sprawę, dobra opcja dla kogoś kto nie chce wydawać 4k na nowe moto, a chce chociaż troche wrócić do korzeni Ciekawe jak by wypadł w porównaniu ogólnym z np chartem albo ogarem
21-12-2013, 21:32:30
(21-12-2013 21:21:50)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Ale jeśli to(ogar 202) ma bębny z przodu to znaczy, że chińce się technicznie cofają(a te motocykle pewnie są tak jak reszta "rometów" w chinach od dawna produkowane, a romet motors je swojsko nazywa i woła więcej jak za podobnego chińca tylko bez marki)
Mylisz się. To, że zastosowali hamulce bębnowe nie oznacza, że się cofają. "Dobry bęben nie jest zły" a pozwoliło to im bardziej powrócić stylistyką do czasów prl-u, gdzie Romet cieszył się popularnością. Można powiedzieć, że się nawet rozwijają, oni poprawiają swoją renomę na rynku Polskim.
Produkując tańszy sprzęt, a jest napisane, że cena nie będzie przekraczać 2000zł pozwoli im wybudować lepszą opinię wśród Polaków w następstwie tego zarobią więcej a jednocześnie Polacy będą czuli się docenieni.
21-12-2013, 21:37:07
Ale jak to ma być takie tanie, to może coś zdziałać, mianowicie to, że simsony potanieją
21-12-2013, 21:38:31
Tak dokładnie reszta Rometów nie jest produkowana w Chinach. Motorowery importowane przez Arkus&Romet Group z Chin sprzedawane są pod marką Router. Motorowery i motocykle marki Romet różnią się tym, że produkowane są w Polsce, oczywiście z chińskich podzespołów, ale montaż końcowy prowadzony jest u Nas, przez co jakość ich wykonania jest na wyższym poziomie niż całej plastikowej reszty, dlatego też cena takich motorowerów jest wyższa.
Chińskie, chińskie, chinskie... A komu opłaca się teraz produkować cokolwiek gdzie indziej? Podzespoły dosłownie do wszystkiego produkowane są w chinach. Jakby dzisiejsze Romety miały być w 100% polskie, to wątpię czy kogokolwiek było by na nie stać. Wszystko przez szeroką konkurencje plastikowego szrotu za cenę 3 razy niższą w hipermarketach.
Ogar 202 wyposażeniem nie grzeszy, ma tylko to co jest podstawą i nie ma żadnych wymyślnych elementów, tylko po to, aby zredukować cenę.
Chińskie, chińskie, chinskie... A komu opłaca się teraz produkować cokolwiek gdzie indziej? Podzespoły dosłownie do wszystkiego produkowane są w chinach. Jakby dzisiejsze Romety miały być w 100% polskie, to wątpię czy kogokolwiek było by na nie stać. Wszystko przez szeroką konkurencje plastikowego szrotu za cenę 3 razy niższą w hipermarketach.
Ogar 202 wyposażeniem nie grzeszy, ma tylko to co jest podstawą i nie ma żadnych wymyślnych elementów, tylko po to, aby zredukować cenę.
21-12-2013, 21:43:50
Ogółem (wg. mnie) wizualnie OK(choć ja się tam za bardzo nie znam). Gdyby wrzucić do niego osprzęt jakiegoś Charta i wypuścić go w masowej produkcji było by jeszcze lepiej, tak wiem, że im się to nie opłaci, ale za takie rozwiązanie powiększyli by znacznie zarobki. Rozwiązania mechaniczne [teleskopy itp.] też jakieś porządniejsze i by było Ok (Moja opinia, jak ci się coś nie podoba to nie musisz jej komentować, ale jak musisz to komentuj.)