(21-12-2013 20:42:24)pablo napisał(a): [ -> ]Zgaduję, że silnik czterosuwowy...
Nie trzeba zgadywać
Silnik bardzo popularny wśród motorowerów w tym czasie. Zwykły 139FMB.
Zauważyłem, że przełączniki ma takie trochę chartkorowskie. Linia Rometa jest i to jest ważne.
Ale za to deska "zerżnięta" żywcem z zetki
(21-12-2013 20:35:23)pimpek-M2 xD napisał(a): [ -> ] (21-12-2013 20:32:05)fosa napisał(a): [ -> ]mi się bardzo podoba!
A mnie nie. To to samo gówno co Toros El Classico, którym jeżdżę. Ma tylko inny kolor i naklejki. Ale niech kontynuują. Może Romet nie odejdzie w zapomnienie za 100 lat.
Spójrz na 202, zobacz Torosa i obejrzyj jeszcze raz tą 202... to nie jest to samo w żadnym miejscu, oprócz silnika oczywiście.
EDIT:
Silnik też inny
(21-12-2013 20:35:23)pimpek-M2 xD napisał(a): [ -> ] (21-12-2013 20:32:05)fosa napisał(a): [ -> ]mi się bardzo podoba!
A mnie nie. To to samo gówno co Toros El Classico, którym jeżdżę. Ma tylko inny kolor i naklejki. Ale niech kontynuują. Może Romet nie odejdzie w zapomnienie za 100 lat.
Bak ma trochę inny kształt a z całą resztą się zgadzam
A chciałbym dodać ze lagi są olejowe!
W każdym razie lepszy taki Ogar 202, niż ta plastikowa porażka 900
Niczego innego niż chińszczyzny się nie spodziewajcie, bo produkcja w naszym kraju nie ruszy na pewno ze względów ekonomicznych. Świat na Chinach stoi i stać będzie. Lepszy wróbel w garści... Przynajmniej mamy coś "Naszego".
Jak by dali silnik dwusuwowy i porządne amortyzatory to ciekawa propozycja
Szału nie ma , dupy nie urywa
Nie jest taki zły,ale jak by jakiś inny silnik zaprojektowali to by też zle nie było jakiś 2t
Wiadomo, lagi olejowe. Chińce samych sprężyn bez oleju już nie robią, kto by im to kupił? A jeśli chodzi o te nowości, to powiem tyle, że to jedne z niewielu normalnie wyglądających chińców
Rozmazane gó*no zwane ogarem 202 nie umywa się ani trochę do Tych starych Ogarów..
(21-12-2013 21:11:04)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Nie jest taki zły,ale jak by jakiś inny silnik zaprojektowali to by też zle nie było jakiś 2t
Sam projekt silnika przerósł by koszty w jakich opłacało by się im produkować ten motorower, a poza tym gdy nie masz pewności, że zyska coś popularność to robisz to jak najmniejszym kosztem. Jak się spodoba zaczynasz się rozwijać. Silnik 139FMB poza tym, że w 50ccm jest lekkim mułem to jest na prawdę udany. Silnik 2t by kompletnie nie pasował do tego pojazdu.