Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Charper składa charta czyli po trupach do celu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Nie bo nie mam. Przewód wysokiego napięcia wymieniłem na tego samego typu, z grubawą linką koloru stalowego w środku. To nie była wina przewodu, fajki ani świecy. Przy okazji iskra powróciła taka jak należy. Trzeba tutaj przyznać że cewek wysokiego napięcia to akurat jeszcze nie miałem okazji kupować. Wszystko mam jeszcze po dziadku, także nie wiem ile to lezy i ile było używane. Zakładając coś biore w zasadzie kota w worku. Podobnie świece. Jak długo jeździłem ogarem 205, potem ogarami 200 a teraz chartem, to dopiero pierwszą świece kupiłem, właśnie dlatego żeby zobaczyć, czy to świece wszystkie mam trefne, czy nie. No a na brisku nie mogłem tyle jeździć bo w końcu by padła. Oczyszczanie na elektrodach w ogóle nie działalo. Niewłaściwa ciepłota swiecy.
Rzuciłem okiem na ten przewód beru. Coś w tym rodzaju gdzies miałem położone od samochodu, szukałem dzisiaj i nie znalazłem. Ale grunt że działa i grunt że tego drutu trochę w tym przewodzie jest. Trafiłem kiedyś przewód WN koloru czerwonego, wewnątrz którego były tylko ze dwa druciki nawinięte w formie spiralki na jaką gumowatą mase, w która wkrecało się szpilki. Takie cuda chiny robią.

Edit: a jednak przewodów samochodowych z rdzeniem węglowym nie powinno się używać.
Dziwi mnie to ze walczysz z prądnica, masz zapłon CDI, a głupia cewkę masz nadal butelkowa która jest nie do tego przystosowana, ponadto komstrukcja jej jedt przestarzała, a przecież chodzi ci to aby zapłon miedcdovrde zrobiony i chyba nie epokowo? Zamontuj cewkę CDI od chińczyka zobaczysz ze będą same plusy tego
Jakie plusy? Masz na to jakieś dowody? Co one mają? prąd w zwojach szybciej płynie?
Przerobiony temat na innym forum, iskra jest przed wszystkim stabilniejsza. Prawdopodobnie butelka na CDI zle wpływa
Nie znam "innego forum". Są jakieś badania na ten temat, czy opowieści patykiem pisane? Chętnie poczytam testy udokumentowane filmem i konkretnymi danymi. Chyba że mam sobie sam akie coś zorganizować i wyników nigdy nie ujawnić...:F
Przepraszam, może nie na temat ale chciałbym zapytać, czy cewka butelkowa może mieć jakiś wpływ na pracę silnika przy wyższych obrotach? U mnie jakby odcinało zapłon a pierścienie mam oryginalne Prima.
hmm, sprawdź? chyba nie sądzisz, że kupię sobie nowa cewkę i spędzę całe popołudnie, by rzetelnie przetestować konfigurację i za free podsunąć ci pod nos rozwiązanie? w normalnych arunkach takie zadania zleca się do wykonania odpłatnie, skoro już nie chcesz brudzić rączek.
Kolego, widzę masz ostatnio jakieś aluzje względem mojej osoby.
Skończę z tobą dyskusję, bo widać jesteś zaślepiony tylko sobą, swoim projektem oraz własnymi wynikami. Dziękuję.
Powodzenia przy pracy przy Charcie.
Dziwne to wszystko ze wyskakujesz z kasa nagle, na forum się pomaga nie odpłatnie, jaki byłby sens aby za pomoc płacić? Mikołaj szkoda ze nie otrzymasz pomocy, od siebie moge dodać tyle ze warto zainwestować mniej w cewkę CDI niż w butelkę a będzie lepiej.
Charper tak pozatym to ciekawe czy jak na forum którym pisałeś o produkcji regulatora i chlopacy nauczyli cię od podstaw wszystkiego na ten temat co powinieneś wiedzieć i by zadali od ciebie zapłaty to byś zapłacił? Zluzuj chłopi trdeca innym pomagać pieniądze to nie wszystko ;P

Powodzenia
(26-11-2017 22:03:58)stqc napisał(a): [ -> ]Dziwne to wszystko ze wyskakujesz z kasa nagle, na forum się pomaga nie odpłatnie, jaki byłby sens aby za pomoc płacić? Mikołaj szkoda ze nie otrzymasz pomocy, od siebie moge dodać tyle ze warto zainwestować mniej w cewkę CDI niż w butelkę a będzie lepiej.
Charper tak pozatym to ciekawe czy jak na forum którym pisałeś o produkcji regulatora i chlopacy nauczyli cię od podstaw wszystkiego na ten temat co powinieneś wiedzieć i by zadali od ciebie zapłaty to byś zapłacił? Zluzuj chłopi trdeca innym pomagać pieniądze to nie wszystko ;P

Powodzenia
oczywiście że bym zapłacił. bierz tez pod uwagę że pomogłem już wiele, jeśli nic mnie to nie kosztowało. Tobie tez się oberwało 5 dych za elementy kosztujące z 5 czy 7.50zł. Pamiętasz swój "regulator 6v"? Właśnie dlatego tak jest. Oczywiście twój regulator nigdy nie zadziałał, bo bezpiecznik 10A spalił się od razu. Dowiedziałem się o tym dopiero później. Potem jak gdzies nagłośniłem sprawę to napisałeś że wykonasz drugi, działający. Już nie chcę, szkoda mi nerw na to.

Zawsze mogłem się pokierować takim pogladam jak wy, tzn zamiast zapłacić, mogłem powiedzieć że informacje jak wykonać taki regulator mogłem od ciebie wyłudzić "bo przecież się pomaga".
A kto mi odda za stracone nerwy? Nie ma chętnych? Najlepiej się orze w ludzi skłonnych do pomocy i z zapleczem, a samemu z siebie to nic nie dać, jeszcze pościemniać, że "powinno się pomagać".
Czemu JGNZM nie zorganizujesz sobie miarodajnych badan na ten temat, boisz się ze utopisz kase? Boicie się, że jak udokumentujecie wszystko i wrzucicie w intern, to nikt was nie poprosi o to, żebyście takie coś dla kogoś wykonali, jak będzie wam brakowało kasy?

A z tym regulatorem na innym forum to nie było tak łatwo. Nie mam jednak o to do nikogo pretensji. Dali rybę, ale nie wędkę. Gdybym się nie wykazał chęciami to każdy by mnie zlał ciepłym moczem:F po drugie pozostawiłem po sobie w tamtym wątku co nieco informacji, bo mimo że pomoc była obszerna, to przeciętny rometowiec czy simsonowiec i tak by się zgubił. więc stqc nie porównuj mnie.
A po co wykonywać badania tak mało istotnych rzeczy? To się robi dla własnej satysfakcji Smile
(26-11-2017 22:32:59)JGNZM napisał(a): [ -> ]A po co wykonywać badania tak mało istotnych rzeczy? To się robi dla własnej satysfakcji Smile

I właśnie tym bardziej nie widzę powodu dla którego miałbym to zrobić za ciebie Wink nie miałbym z tego satysfakcji, uznania, ani pieniędzyWink
W ogóle koledzy czy taki mopilek jest w stanie napędzić kłopotów o których tak dyskutujecie tutaj? Sensu codziennej eksploatacji tak wiekowego sprzętu nie widzę, lepiej już kupić jakiegoś routera ws i mieć spokój a nie 2 lata kombinować i cały czas pakowac kase na wspaniałą elektrykę, za te wszystkie kwoty to już by wpierdzielił do tego silnika całe CDI od chinola na nowej piaście i pewnych podzespołach, ja nie wiem charper czy ty tak po prostu lubisz się z tym babrać czy aż tak szukasz oszczędności w malowaniu sprejami i kombinowaniu z różnymi częsciami zamiast położyć raz solidną kasę na to i cieszyć się z efektów?
no to pokaż co w tym charcie jest pomalowane sprayem obecnieWink poza tym zauważyłem że przekładanie chińskich części do rometów to bardzo dochodowy interesWink a po drugie z tym przewijaniem do dałem się naciąć na koszty. był taki miły Pan, który wszystko opisał, za darmo, bo potrzeba pomagać, a że miało to kilka katastrofalnych wad, to nie ważneWink i teraz pytanie do was, czy chcecie żebym wam w ten sposób pomagał?Wink

Czekam jeszcze jak się okaże, że sprzedawca chińskich statorów z waszego forum udowodni że para się z problemem, który ja u siebie rozwiązałemWink Już coś pisał, że na wolnych obrotach zapłon występuje nie wtedy kiedy powinienWink wychodzę ze śmiałą tezą że moment zapłonu na wysokich obrotach również znajduje się nie tam gdzie powinien i możliwe, że zmienia się zależnie od obrotów, co powoduje odcinkę na wysokich, cop zostało już w tamtym wątku opisane. pewnie ma ten problem co ja w czasach, kiedy durno naśladowałem inżynierów i wizjonerów z internetuWink tak to jest kopiować te wspaniałe gotowce z chin.
Ta mów co chcesz ale te gotowce w tych chinolach są bezawaryjne, że dochodowy to prawda, moim zdaniem to przegięcie że wszyscy kopiują od siebie i scigają się który więcej upchnie tych cdi-ków w różnych wersjach mocy do różnych demoludów, są źródła sprawdzone ale większość jest dziadowskich, najlepiej to samemu sobie to zrobić u jakiegoś mistrza skrawania a nie przepłacać, bo zarabiają na tym dość dobrze.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Przekierowanie