Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Charper składa charta czyli po trupach do celu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
A co się z półką stało? Widzę pompkę od hampla tylnego, można wiedzieć z czego zacisk będzie ,bo się nie doczytałem? Wink

Podoba mi się zarówno temat jak i sam Chart, co jak co ale jednak przyjemnie jest poczytać tematy o Chartach na tym forum, gdzie by nie kliknął to jest na czym zawiesić oko.
Ostatnio na sprzedajemy widziałem, że chcesz upłynnić cylinder nowy. Jesteś z Iłowa? masz do mnie 20 km.
(15-09-2017 13:45:39)Lagoon napisał(a): [ -> ]A co się z półką stało? Widzę pompkę od hampla tylnego, można wiedzieć z czego zacisk będzie ,bo się nie doczytałem? Wink

Podoba mi się zarówno temat jak i sam Chart, co jak co ale jednak przyjemnie jest poczytać tematy o Chartach na tym forum, gdzie by nie kliknął to jest na czym zawiesić oko.
Ostatnio na sprzedajemy widziałem, że chcesz upłynnić cylinder nowy. Jesteś z Iłowa? masz do mnie 20 km.

Zacisk jest od herculesa, ale zanim założę musze sprawdzić czy działa. były zapieczone tłoczki ale je wyczyscilem i nasmarowałem. Zobaczymy.
Z tamtych okolic, zgadza się. Szlifowałeś mi kiedyś cylinder. Dobra robota, sprężanie bardzo dobre do dziś.

(15-09-2017 13:17:23)kdudka napisał(a): [ -> ]Cześć mógłbyś podać numer koloru błotników?

koncówka jest tylko malowana, pytaj stqc.
Regulator prawie zrobiony, zostało uszczelnić i skręcić obudowę. ładnie mieści się pod zbiornikiem paliwa. Pozbyłem się w nim regulacji maksymalnego napięcia na rzecz dobranego rezystora i nadal elegancko ładuje do 14,5V i dalej odcina. Jednym słowem jest git.

Nie szybko złożę tego charta. W grę wchodzi wiele ulepszeń. Aluminiowe mocowanie impulsatora, moduł na szybkich diodach i lepszym tyrystorze, hamulec tarczowy z przodu, generalnie dużo jeszcze pracy. Być może zanim złożę 70ccm będę jeździł na tym silniku co obecnie, ale z gaźnikiem 19mm. To ostatnie to nie jest priorytet, po prostu chcę sprawdzić o ile gaźnik bing hamuje charta, a hamuje, to na pewno. mam ten gaźnik z uwagi na bardzo dobre przyspieszenie, jego prędkość maksymalna to i tak 65km/h, więc bardzo dobrze. Jednak wiem, że ten silnik potrafi trochę więcej w mojej konfiguracji.
Kolejna edycja prądnicy, tym razem juz chyba ostatnia.
-inaczej rozwiązanie ladowanie 12V
-inny wyzwalacz
-inne mocowanie impulsatora
-lepsze przewody, bardziej odporne na otarcia, przyszczypniecia, bardziej elastyczne.
Heh, od tego właściwie powinienem zacząć, no ale tak to juz jest ze ciezka praca poprawia sie czyjeś pomysły.
Przedstaw to bliżej, jak zamocowales ten impulsator, co go wyzwala?

Przebudowa prądnicy dobiega końca, teraz będzie się psuł już tylko regulator. Co prawda jest na natężenie 5 razy większe, ale u mnie tak to już jest.
Jeszcze jedno zdjęcie alufelgi przedniej, kolor wyszedł taki jak chciałem, ciekaw jestem jak wyglądałyby lagi w tym kolorze. Tak jak pisałem, łożyska i simmeringi wymienione, nowa dętka, mało używana opona. Jestem zadowolony.
Powoli zbliżamy się do uruchomienia. Podłączyłem cewki, założyłem oplot, kostki, wymieniłem uszczelniacze tłoczków, no i takie coś mi się urodziło, ciekawe jak to będzie działać.
A jak z obudową i radiatorem?
To jest chyba moduł zapłonowy, strat nie ma takich aby stosować radiator
Dzisiaj w charcie doprowadziłem do porządku poluzowany przód, poza tym że przez własną głupotę pożegnałem elektroniczny przerywacz od malucha to wszystko działa. Regulator działa bardzo dobrze, jestem o wiele bardziej zadowolony z własnego podejścia do tematu prądnicy niż z tego, wszystkim wam znanego. Temat modułu odkładam do czasu modyfikacji pod 70ccm, i ile będzie kręcił wyższe obroty na biegach niż obecnie, to będzie sens go założyć. Konstrukcja będzie w 100% zgodna z oryginalną wtyczką, jednak będzie zbiorem wszystkiego co najlepsze i poświęcę więcej uwagi, żeby był dobrany do obecnego w moim charcie impulsatora. A potem to już wydobycie absolutnego maximum z 70/2 na moim osprzęcie, co też zrobie jakoś po dotarciu.

dorwałem zastępczo przerywacz od traktora. jest on chyba po przejściach, bo złącza podczas wsuwania się konektora wpadały do środka, poza tym na początku zbyt szybko przerywał. po podaniu mu życiodajnej cyny tu i ówdzie działa. Mogę się wstrzymać do kupna nowego elektronicznego przerywacza dotąd az ten zdechnie. dołożyłem mu bezpiecznik gdyby znudzony targnął się na swoje życie.

Niebawem pierwsze próby związane z hamulcem tarczowym, brakuje mi jeszcze uchwytu linki, który musze dorobić.
W kwestii 70ccm tez coś tam się dzieje.
Mógłbyś podać oznaczenia tych felg? Wiem że 17 ale x1,35 x1,6 x1,85? Szukam i widziałem kilka wymiarów i zastanawiam jakie Ty masz Smile
szukaj oryginałów, to znaczy bębnowych. oznaczenia w niczym ci nie pomoga. myślisz ze ktoś kto sprzedaje te felgi napisze ci jakiego typu sa?
poza tym te felgi sa jeszcze łatwo dostępne, no ale z racji ze sam do tego dotarłem, to taka wiedze zachowam dla siebieWink
Dobra już wiem że masz 17x1,85 B pochodzące z Herculesa ultra. Choć bębnowe przednie 1,85 B są prawie niedostępne już łatwiej o 1,60. Nie będę nic mówił ale z rzeczy zawiłych też pomocy na forum nie uzyskałem. Ale jak już coś wiedziałem to pomogłem, a Ty ciągle piszesz że za dużo mnie ta wiedza kosztowała i gońcie na drzewo. Tak na marginesie dobrze że moderatorem nie zostałeś.
Posty #509 i dalsze rowniez sa niepotrzebne bo nie wnosza nic do tematu.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Przekierowanie