Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Charper składa charta czyli po trupach do celu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
nastąpiły dwie bardzo ważne dla mnie zmiany wizualne, wymieniłem amortyzatory i lusterko. obie rzeczy pochodzą z polski, co bardzo cieszy


powoli zaczyna wyglądac tak jak chciałem
a te amortyzatory to od czego są skoro są polskiej produkcji ?
a ja wiem? ale sa z fa krosno. bardzo trudno dostępne.
Bo ma tłok z płaskim denkiem.

Odnośnie tego tłoka. Nie wiem czy Ciebie (Wojtku) to jeszcze interesuje, ale powtórzę się. Jak chcesz to Wojtala przerobi oryginalną głowicę pod ten tłok.
Juz kupilem od s70 bo cylinder tez bedzie od s70. Przerobione co nieco na zewnatrz ale jednak. Powiem ze glowica od simsona jest dobra, bo dzieki niej cylinder jest chlodniejszy. Poza tym skoro bedzie cylinder od s70 to glowica charta jest za dluga i chyba za szeroka.
Tzn teraz jest od s50, a dlaczego, to juz ktos za mnie wyjasnil. Koniecznosc.
Chodziło mi akurat o głowicę dla 50cc a nie 70.
I do 50 i do 70 uzywam glowicy od simsona, bo zmienilem tlok na lepszy. Przeciez tego brzeczenia oryginalnych/podobnych do oryginalnych pierscieni to nie idzie wytrzymac.
Tylny hebel funkcjonuje ci normalnie? :F
Amory fajne, sam bym sobie takie sprawił, pewno wysokość podobna do simsonowskich?
A czemu ma nie funkcjonowac? Jestem zadowolony z tych felg jesli chodzi o hamulce, mimo ze jeszcze nie osiagly pelnej sprawnosci. Te sa o okolo 1cm krotsze od oryginalnych, a simsonowskie mam praktycznie nowe na sprzedaż.
A możesz zdradzić z czego są te amorki? Ja mam cztery komplety oryginalnych. Dwa wysłałem do chromu, z "najdłuższymi" sprężynami. Planuje pod końce dać podkładki grube na tyle na ile mi pozwolą osłony aby tych podkładek nie było widać mam nadzieję że na moje 70pare kilo będą wystarczająco twarde. A jak nie to będę sprężyny na zamówienie robił.
napisałem, że nie wiem. a o podkładkach to tez myślałem, chyba tak zrobie w drugim charcie. ale na razie mam inne rzeczy do roboty.
szukam kogos kto bez gderania podejmie się piaskowania felg. potem musze wstawić w felgi nowe łożyska, bo te są zapiaszczone a nie będę ryzykował. pompę od hamulca mam już założoną, właściwie to tylko założyć zacisk, podłączyć i zalewać.
a no i jeszcze zębatkę odebrać od tokarza. miała być na poprzedni piątek, ale znając życie to pojadę jutro, żeby zwiekszyc prawdopodobieństwo ze nie jade na marne.
zębatka odebrana

musiałem jeszcze wywiercić otwory, ale mam już wprawę, ustawiłem sobie wiertarkę i wywierciłem je precyzyjnie. Łożyska w alufelgach wymagają wymiany, mysle ze w ciągu 20 najbliższych dni sporo się zmieni.
Chodziło mi o specyficzne wygięcie pręta, trzeba było założyć dźwignie rozpieraka do gór nogami może nie było potrzeby go tak wyginać.
(02-07-2017 11:06:10)Stachu.G napisał(a): [ -> ]Chodziło mi o specyficzne wygięcie pręta, trzeba było założyć dźwignie rozpieraka do gór nogami może nie było potrzeby go tak wyginać.

gdyby był dłuższy, to tak. ten jest za krótki i nie da rady inaczej. ale frez przy bębnie charta jest taki sam, może kiedyś przy okazji sobie kupie. albo i nie, przecież działa.
gdyby ktoś szukał wymiarów łożysk i uszczelniaczy do alufelg sachs grimeca z grubymi ramionami
przód
łożyska 6202 (2)
simerringi 25x35x7 (2)
tył
łożyska 6202 (2), 6004 (1)
simmeringów brak, jednak można do zabieraka zastosować 30x42x6.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Przekierowanie