ważniejsze zmiany:
dodałem oring uszczelniający do gaźnika bing,
przystosowałem zębatkę z44 do zabieraka alufelgi
mój chart obecnie:
była w komplecie. Chyba niedługo pobawię się w hutnika. Trzeba odlać zaślepkę w miejsce mocowania drugiej tarczy hamulcowej w przednim kole.
Całkiem fajnie to wygląda :-D
Tą zębatkę to z czego dopasowałeś ? Rometowska dla 50-t1 ? Teraz ją obczaiłem i wygląda podobnie. Dobra robota Panie Majster
Od jakiegos rometa ona jest. Taka z koleczkami na 5 srub. taka mialem i taka zalozylem. powiem ze srednio pasuje ale skoro sie trzyma i wyglada, to czemu nie
po co daleko szukac po zebatkach od shl?
co do hutnika to zmieniam plany. na pierwszy ogien idzie kolektor ssący dostosowany do amala 19t, pasujący do cylindra charta. plan działań opracowany, materiał na formę zakładam że mam dobry, dzisiaj przymierzam się do wykonania formy.
Kolejne zmiany:
Sklejona detka tylna, skompletowane, zdystansowane i zlozone tylne kolo, posmarowane linki, poprawiona stopka centralna, skompletowany mechanizm przedniego hamulca tarczowego i przygotowany do założenia, przedni klakson polakierowany bezbarwnym.
Trochę dziwnie wygląda jedno koło inne niż drugie
(23-02-2017 11:49:36)JGNZM napisał(a): [ -> ]Trochę dziwnie wygląda jedno koło inne niż drugie
Jest i drugie ale nie jest gotowe. Trzeba je pddac do piaskowania bo sam nie moge se z tym lakierem poradzic. Byly ladne to jakis pajac pomaranczowa olejna pomazal.
Próbowałeś przewijać cewkę CDI ?
nie próbowałem i chyba bym się nie podjął. nie opłaca się za kilka złotych siedzieć tyle godzin.
Jeżeli chodzi o ten zestaw 70ccm, to jest bardzo pewne że przytrzesz go zaraz po odpaleniu
Jakie dysze pasują do Binga ?
No, czekam na przytarcie. Zaloze sobie tlok z cienkimi pierscieniami i ten silnik bedzie jezdzil tysiacami kilometrow cieszac wlasciciela kultura pracy i zwawoscia. Przy tym ile tym chartem teraz jezdze to wystarczy chyba z 8 lat. Dysze pasuja wyszystkie jak sobie je dopasujesz. Drobna uwaga: dysza 65 napewno odpada i nie ma sensu jej zakladac. Gorsza reakcja na gaz, mniejsze spalanie i mniejsze osiagi. Moze na dyszy 70 osiagniesz troche wiecej z tego gaznika, dalej bym nie probowal bo chyba nie warto.
Mi akurat chodzi o gwint tych dysz i od czego Ty kupowałeś. Druga sprawa, Bing z Charta występował także z przelotem 15mm i dyszą 70 (tak przykładowo, konfiguracja jak w Simsonie). Bingi z 70ccm miały 14mm przelotu i dyszę 70 (analogicznie było w Bingach Simsona (tyle że przelot większy) 50cc - dysza 68, 70cc - dysza 70).
Przytarcie tego wystąpi jeżeli mocniej otworzysz przepustnicę, jak pojeździsz delikatnie to troszkę polata.
A z tą cewką CDI, bardziej interesowało mnie czy moduł by chciał współpracować z tym. Jeżeli by zechciało działać, to zostałyby jedynie impulsatory.