Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Charper składa charta czyli po trupach do celu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
ważniejsze zmiany:
dodałem oring uszczelniający do gaźnika bing,
przystosowałem zębatkę z44 do zabieraka alufelgi

mój chart obecnie:
była w komplecie. Chyba niedługo pobawię się w hutnika. Trzeba odlać zaślepkę w miejsce mocowania drugiej tarczy hamulcowej w przednim kole.
Całkiem fajnie to wygląda :-D
Tą zębatkę to z czego dopasowałeś ? Rometowska dla 50-t1 ? Teraz ją obczaiłem i wygląda podobnie. Dobra robota Panie Majster Big Grin
Od jakiegos rometa ona jest. Taka z koleczkami na 5 srub. taka mialem i taka zalozylem. powiem ze srednio pasuje ale skoro sie trzyma i wyglada, to czemu nieSmile po co daleko szukac po zebatkach od shl?
co do hutnika to zmieniam plany. na pierwszy ogien idzie kolektor ssący dostosowany do amala 19t, pasujący do cylindra charta. plan działań opracowany, materiał na formę zakładam że mam dobry, dzisiaj przymierzam się do wykonania formy.
Kolejne zmiany:
Sklejona detka tylna, skompletowane, zdystansowane i zlozone tylne kolo, posmarowane linki, poprawiona stopka centralna, skompletowany mechanizm przedniego hamulca tarczowego i przygotowany do założenia, przedni klakson polakierowany bezbarwnym.
Trochę dziwnie wygląda jedno koło inne niż drugie Tongue
(23-02-2017 11:49:36)JGNZM napisał(a): [ -> ]Trochę dziwnie wygląda jedno koło inne niż drugie Tongue

Jest i drugie ale nie jest gotowe. Trzeba je pddac do piaskowania bo sam nie moge se z tym lakierem poradzic. Byly ladne to jakis pajac pomaranczowa olejna pomazal.
Próbowałeś przewijać cewkę CDI ?
nie próbowałem i chyba bym się nie podjął. nie opłaca się za kilka złotych siedzieć tyle godzin.
Jeżeli chodzi o ten zestaw 70ccm, to jest bardzo pewne że przytrzesz go zaraz po odpaleniu :F

Jakie dysze pasują do Binga ?
No, czekam na przytarcie. Zaloze sobie tlok z cienkimi pierscieniami i ten silnik bedzie jezdzil tysiacami kilometrow cieszac wlasciciela kultura pracy i zwawoscia. Przy tym ile tym chartem teraz jezdze to wystarczy chyba z 8 lat. Dysze pasuja wyszystkie jak sobie je dopasujesz. Drobna uwaga: dysza 65 napewno odpada i nie ma sensu jej zakladac. Gorsza reakcja na gaz, mniejsze spalanie i mniejsze osiagi. Moze na dyszy 70 osiagniesz troche wiecej z tego gaznika, dalej bym nie probowal bo chyba nie warto.
Mi akurat chodzi o gwint tych dysz i od czego Ty kupowałeś. Druga sprawa, Bing z Charta występował także z przelotem 15mm i dyszą 70 (tak przykładowo, konfiguracja jak w Simsonie). Bingi z 70ccm miały 14mm przelotu i dyszę 70 (analogicznie było w Bingach Simsona (tyle że przelot większy) 50cc - dysza 68, 70cc - dysza 70).

Przytarcie tego wystąpi jeżeli mocniej otworzysz przepustnicę, jak pojeździsz delikatnie to troszkę polata.

A z tą cewką CDI, bardziej interesowało mnie czy moduł by chciał współpracować z tym. Jeżeli by zechciało działać, to zostałyby jedynie impulsatory.
jak potrzebowałem do k60b dyszy 68 na sprzedaż to wzialem z jikova mimo ze calkiem inaczej wygląda to kupiec był zadowolony, wystarczylo trochę finezji.. Podobnie jak kiedyś przerobiłem k60b na zaworek od jikova dlatego ze ten zaworek z k60b to chyba jakiś niedoida projektowal. A może to po prostu czasy się zmienily i już się benzyny gaźnikiem na silnik nie wylewa. a modul to czemu ma nie dzialac. potrzeba ponad 100 Volt przy kopaniu w starter. tylko tyle i az tyle. impulsatora tak po prostu nie dostaniesz. zaś jak masz stroboskop to podpasujesz prawie każdy.
Wracając do dysz, to będę testowal binga z dysza od jawki, mimo ze to ten sam rozmiar.
Kilka zdjęć, a i ogarnąłem elektrykę. Teraz będzie niezawodna.




Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Przekierowanie