10-10-2014, 23:00:37
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
10-10-2014, 23:15:43
(10-10-2014 23:00:37)axelbenq napisał(a): [ -> ]Koła z herculesa na części z tej aukcji ?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=4628874687
Niet.
Mała przymiarka (nie mogłem się powstrzymać )
I trochę gratów. Zawiodłem się na bagażniku bo miał być idealny a tam spawane mocowania kierunków i trochu rdzy. Ach ta bachoriada...:/ chociaż i tak błyszczy się lepiej niż mój
Wiecej niebawem...
(10-10-2014 22:50:58)Patryk82 napisał(a): [ -> ]Koła sachs/hercules/zunndap ewentualnie. Mocowanie zacisku to już sprawdzony patent by Lagoon, czyli adapter, polecam Co do ośki, polecam założyć oryginał charta, a dotoczyć sobie tulejki redukcyjne do łożysk, takich samych wymiarów jak w kole tylnym
już jest stoczona oryginalna ośka i widać ją na zdjęciu z bagażnikiem. Działa jak babcia chciała.
12-10-2014, 21:24:43
Witam, moglibyście mi poradzić jaki lepszy jakościowo tłok dobrac do charta aby nie zmienić wyważenia wału i żeby nie było wibracji podczas pracy silnika? słyszałem cos o tłoku od hondy mb 50 i ze podobnież waży tyle samo co oryginał ZMD. Prawda to? Musze chyba zrobić szlif staremu cylindrowi i założyć coś sensownego bo ten chiński tłok to już ruina.
13-10-2014, 21:06:19
Dostałem klocki hamulcowe od kibel pod bęben 140mm i szerokość okładziny 25mm czyli teoretycznie zgodne z oryginałem
Od razu postanowiłem je przymierzyć i tu napotkałem pierwszy problem, mianowicie nie dostałem sprężyn a sprężyny oryginalne od tego bębna są za długie, tak samo jak od starych rometów i od charta. Trudno, trzeba było wziąć jakiś stary bęben od rometa, wyjąc z jedna sprężynę, skrócić i założyć na czas testów.
Potem założyłem oś i na nią nasunąłem pokrywę bębna z nowymi klockami no i od strony rozpieraka znalazłoby się troszeczkę luzu aby szczęki weszły do środka, ale z drugiej strony za bardzo wystają.
Przyczyną jest wystający bolec naprzeciwko rozpieraka. te szczęki były przystosowane pod cieńszy a ten jest za gruby i nieco za krótki. Próbowałem go wykręcić ale nie da rady. trudno, zeszlifuje go na gładko i przystosuje szczeki pod niego jak będę miał czas.
Od razu postanowiłem je przymierzyć i tu napotkałem pierwszy problem, mianowicie nie dostałem sprężyn a sprężyny oryginalne od tego bębna są za długie, tak samo jak od starych rometów i od charta. Trudno, trzeba było wziąć jakiś stary bęben od rometa, wyjąc z jedna sprężynę, skrócić i założyć na czas testów.
Potem założyłem oś i na nią nasunąłem pokrywę bębna z nowymi klockami no i od strony rozpieraka znalazłoby się troszeczkę luzu aby szczęki weszły do środka, ale z drugiej strony za bardzo wystają.
Przyczyną jest wystający bolec naprzeciwko rozpieraka. te szczęki były przystosowane pod cieńszy a ten jest za gruby i nieco za krótki. Próbowałem go wykręcić ale nie da rady. trudno, zeszlifuje go na gładko i przystosuje szczeki pod niego jak będę miał czas.
14-10-2014, 10:50:46
Kombinuj kombinuj wychodzi bardzo ciekawie
14-10-2014, 22:56:43
(14-10-2014 10:50:46)MrF4k napisał(a): [ -> ]Kombinuj kombinuj wychodzi bardzo ciekawie
Dzięki przy takim dopingu chce się robić
Dziś udało mi się włożyć te szczęki do bębna ale jeszcze trzeba wprowadzić kilka modyfikacji oraz zakupić sprężyny od czegoś. Szczęki mają moim zdaniem bardzo mało luzu, dźwignię rozpieraka wystarczy przesunąć może o około centymetr i czuć opór.
23-10-2014, 20:34:13
23-10-2014, 21:00:04
Lampa to bardzo dobry wybór, nie zawiedziesz się Widzę ostatnio dzieje się w temacie. Podoba mi się
23-10-2014, 23:13:35
Lampa jest naprawde idealna do tego sprzetu, jestem mega z niej zadowolony
23-10-2014, 23:46:43
Próbowałem podłączyć elbę i nie działa, ah, jakie ja mam szczęście do tych podrobów...
podłączam pin 49 do akumulatora, podłączam 49a do przełącznika, włączam kierukowskazy i... nic. ma ktoś jakies pomysły? żarówki same w sobie działają i pobierają 4,7A. Akumulator ma 6,3V. Uruchomiłem nawet silnik to napiecie wzrosło do 6,6.
podłączam pin 49 do akumulatora, podłączam 49a do przełącznika, włączam kierukowskazy i... nic. ma ktoś jakies pomysły? żarówki same w sobie działają i pobierają 4,7A. Akumulator ma 6,3V. Uruchomiłem nawet silnik to napiecie wzrosło do 6,6.
24-10-2014, 07:42:32
Też kiedyś próbowałem podłączyć elbę, no i nie miała zamiaru działać. Nie wiem czemu, no ale tak jest.
24-10-2014, 11:59:18
(24-10-2014 07:42:32)kw112 napisał(a): [ -> ]Też kiedyś próbowałem podłączyć elbę, no i nie miała zamiaru działać. Nie wiem czemu, no ale tak jest.
czytałem już takie tematy no i z tego co tam piszą to dobrze podłączam. no nic, chyba odeślę w poniedziałek, a dzisiaj chyba zrobię nawijarkę.
26-10-2014, 21:04:54
26-10-2014, 21:33:24
Bardzo ładnie wygląda
26-10-2014, 23:18:24
Zobacz czy sie zmiesci, bo mozesz nie upchnac kolo siebie dwie cewki, nie zwezales jej kolo mocowan na drut.