Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: B. Mocno się grzeje
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam posiadam rometa 205 zawsze odpala z 1 kopa iskra ładniutka kompresja jest ale gdy pojadę w trasę tak 3-4 km to jak się zagrzeje to go więcej pcham niż nim jadę gdy go uruchomiłem pod koniec wakacji dziadek mi mówił "nie szykuj tego chu*ostwa masz dobry skuter" ale nie odpusciłem
dziadek z ojcem mi mówili że jak się zagrzeje to aby ustanie na biegu buknie i zgaśnie i tak właśnie jest co jest tego przyczyną ? wszystko może być możliwe .
Zacząłbym od ustawienia zapłonu i wyczyszczeniu wydechu.
opisze mi ktoś jak dokładnie ustawić zapłon za pomocą sufmiarki bo nie mam żadnego przyżądu

+2 punkty za ortografię. I użyj opcji szukaj.
ja myslę ze tłok puchnie i tyle Big Grin
no właśnie też tak myślałem tylko niewiem jak temu zapobiec
Do ustawienia zapłonu nie trzeba "sufmiarki";)
(12-12-2013 19:31:11)komarek2 napisał(a): [ -> ]Witam posiadam rometa 205 zawsze odpala z 1 kopa iskra ładniutka kompresja jest ale gdy pojadę w trasę tak 3-4 km to jak się zagrzeje to go więcej pcham niż nim jadę gdy go uruchomiłem pod koniec wakacji dziadek mi mówił "nie szykuj tego chu*ostwa masz dobry kibel" ale nie odpusciłem
dziadek z ojcem mi mówili że jak się zagrzeje to aby ustanie na biegu buknie i zgaśnie i tak właśnie jest co jest tego przyczyną ? wszystko może być możliwe .

prawdopodobnie puchnie tłok ale spróbuj ustawić zapłon jest bardzo dużo instrukcji na forum ustawainia zapłonu na pewno sobie poradzisz i możesz sprawdzić czy nie jest zapchany tłumik i możesz przeczyścić gażnik najlepiej wygotuj go no ocie i potem do bezyny na 5 miunt i gotowe , i rozumiem że sałbnie ci a na koniec gaśnie tak ?
jaki tłok mógłbym założyć taki który by nie puchł (nie orginal bo brak funduszy)
gaźnik niedawno orginalny używany gm12f wstawiony i czyszczony
mam w garażu gm13f może go założe
tak słabnie i gaśnie
(12-12-2013 20:23:38)komarek2 napisał(a): [ -> ]jaki tłok mógłbym założyć taki który by nie puchł (nie orginal bo brak funduszy)
gaźnik niedawno orginalny używany gm12f wstawiony i czyszczony
mam w garażu gm13f może go założe
tak słabnie i gaśnie

prawdopodobnie to właśnie tłok ale ustaw jeszcze zapłon i wyczyść tłumik a najlepiej jak byś wymieniał tłok to orginalny dopłacisz te 8 czy 10zł i masz porządny oryginalny tłok który wiesz że nie będzie puchł
g...o prawda. Jednemu tłok nowodębski będzie puchł, drugi przejedzie tysiące kilometrów na chińskim. To głównie kwestia docierania, a części stare wcale nie są takie dobre, chyba każdy wie, jak w poprzednim reżymie dbano o jakość produktów
dobrze dzięki mam jeszcze jedno pytanie bo nie chce mi się zakładać nowego tematu jak zmienić tłok bo mam jeden w garażu może bym wymienił i zobaczył jak będzie chodził
za błedy przepraszam ale piszę na telefonie
Dokładnie, ktoś lubi grzać na docieraniu to potem tłoki puchną bo się lekko rozhartują Smile
CX - Cross Impex, polecam z serca.
Ściągasz glowice, cylinder, wyjmujesz zabezpieczenie tłoka, wybijasz sworzeń z tłoka i wyciągasz..
Tylko jak będziesz zakładał nowy to strzałką do okna wydechowego.
a wysmarowac czyms sworzeń gdy będę go wkładał ?
czy są jakieś podkładki na sworzniu
Nie, na sworzniu nie ma podkładek. Tak, możesz go prysnąć WD-40, żeby łatwiej wszedł (lub ewentualnie olejem), tak czy inaczej jak będziesz go wkładał, to nie wał weń młotkiem! Bo tak to możesz pokrzywić korbowód. Rób to z wyczuciem, nie na "ch*ma". Na koniec roboty pamiętaj o założeniu zabezpieczeń sworznia. To też lepiej zamontować porządnie i poświęcić te 2 czy 3 minuty na porządne dopasowanie zabezpieczeń do tłoka. Jak już w temacie zabezpieczeń, to powiem że te nowoczesnej produkcji od razu nie pasują, bo są po prostu za duże i trzeba je lekko "stjuningować" Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie