Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Chart - Kokosek!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Witajcie. Dziś o to sobie sprawiłem Charta. Charcik nie pali, Posiada wszystkie papiery oraz ubezpieczenie. Jedyną wadą jest to że nie odpala podobno z winy zapłonu. I szczerze mówiąc musicie mi pomóc z tym bo jestem w charcie zielony!.

Charcik jest do malowania. wiem że pewną część rzeczy ma nie oryginalną(chociaż napiszcie mi dokładnie co, jeżeli możecie).

Piszcie co sądzicie a dałem ok. 700-600zł!!
+gratis Kuferek dość sporawy
[attachment=4514]
[attachment=4515]
Oraz tutaj z ogłoszenia zdjęcie.
[attachment=4516]


Zapraszam do Komentowania! Smile
(Prosiłbym o poradę co mam zacząć z tym zapłonem patrzeć, oraz co jest u niego do wymiany na oryginał)
Lepsze zdjęcia wstawię wkrótce.


Moje Plany*
-Zmienić manetke od gazu
-Pomalować go
-Wymienić tylnie amorki
-Naklejki Wink

Puki co tyle przychodzi mi do głowy.
niska cena jak za takiego charta ale zrób więcej zdjęć bo tak trudno ocenić jego wygląd ale i tak się dobrze prezentuje
Tak wiem. Zdjęcia akurat dupy dałem że u niego nie zrobiłem niedługo tam będę z profesjonalnym apartem to porobię zdjęć.

Zapomniałem dodać.
-biegi nie trzeszczą ani nic.
-sprzegło chodzi dobrze na nieodpalonym silniku
no a jednak go kupiłeś
po mojemu to nawet malować nie trzeba, tylko naklejki by się przydały i będzie fajny chart
To jest ten chart z bodajże Świdnicy?
Kolor szary? Fuj. na biało albo czerwono go Big Grin
Biegi? Z biegami problemu nie będziesz miał jak będziesz miał dobrze wyregulowaną kosę.
Sprzęgło? Ono jest na tyle masywne, że nie musisz się bać o nie tak jak w przypadku 023.
Gaźnik MC 14? Tak jakoś widzę.
Chart ogólnie fajny. Nie widzę dużych braków, tylko nie wygląda za estetycznie. Błotniki masz chyba dobre (nie popękane) czyli nie jest źle.
No Jeśli lakier ładny to bym nie malował tylko ładnie wypolerował i jakieś naklejki kupił. Kup sb też gumy przedniego zawieszenia(bez nich jest łyso) Ogólnie nie jest taki zły jak za te pieniądze. Można powiedzieć ze kompletny Tongue Co do zapłonu obstawiałbym , moduł, impulsator lub wypiął sie kabelek od masy od cewki butelkowej. Ma wogóle iskre ? czy nic ?
Szczerze mówiąc nie sprawdzałem. Jestem w nim szary jak..
Iskrę sprawdzę przy najbliszej okazji ponieważ i tak cała podróż wyniosła mnie 10h i po prostu na to nie było czasu.

Gdzie znajduję się kabelek od masy?
Jak sprawdzić Moduł,impulsator oraz cewki?

Co do malowania. Malowany będzie napewno! na biało, błotniki zostaną niebieskie (poprawione).
A to co w chwili obecnej jest na charcie, Jest to podkład ;D

Gażnik szczerze mówiąc także nioe wiem jaki jest. Kojarzy mi się z simsonowskim ale to pewnie i tak nie on Tongue
To zaszalales ;P troche roboty jest ale dasz rade. W zdunskiej jeden koles ma duzo czesci do charta, na tablicy ma ogloszenie. Szkoda ze nie masz karty, bysmy gdzies pojezdzili nie dlugo Wink simsony mialy gazniki 16n1-3
(27-11-2013 23:28:04)kokosek napisał(a): [ -> ]Szczerze mówiąc nie sprawdzałem. Jestem w nim szary jak..
Iskrę sprawdzę przy najbliszej okazji ponieważ i tak cała podróż wyniosła mnie 10h i po prostu na to nie było czasu.

Gdzie znajduję się kabelek od masy?
Jak sprawdzić Moduł,impulsator oraz cewki?

Co do malowania. Malowany będzie napewno! na biało, błotniki zostaną niebieskie (poprawione).
A to co w chwili obecnej jest na charcie, Jest to podkład ;D

Gażnik szczerze mówiąc także nioe wiem jaki jest. Kojarzy mi się z simsonowskim ale to pewnie i tak nie on Tongue

Zdejmij siedzenie, ściągnij zbiornik i tam masz cewkę butelkową. Tam masz kabelek od masy przykręcony niedaleko cewki. Możliwe, że jest padnięta cewka butelkowa, albo po prostu wina kabla/fajki/świecy.
ciekawy chart jak coś mam na sprzedaz boczki i cylinder Tongue
Wojtku. Widziałem tego gościa. za nim zdecydowałem się na charta spojrzałem jak to tutaj wygląda. no cóż to się okaże. A tak co do tego będzie trzeba gdzieś pojezdzić! jak zrobię go to będzie stał w Sieradzu a jak tam będzie stał to nie ma bata by na nim nie jeżdził Tongue

Ok Dzięki Kw112 Będę sprawdzał Smile Fajka, cewka b, masa cewki.

fosa- puki co niczego nie potrzebuję, ale jak będę to się zgłoszę Wink


Znów zapomniałem napisać. Jeżeli nie dał bym sobie rady. Mój Tato ma znajomego elektryka (samochodowy) ale kiedyś z nim gadaliśmy na te tematy to ogarnia i jeżeli nie damy rady to przez zimę możliwe że ten gościu popatrzy co i jak
Na konkurencji jest temat jak sprawdzić iskrownik czy jest sprawny poszukaj Tongue

A zapłon od Charta jeżeli sie ma sprawny multimetr i umie się nim posługiwać to nie jest tam nic trudnego Tongue

PS. Mała reklama Big Grin Naklejki kup u motonity Tongue
Jeśli chodzi o sprawdzenie zapłonu, to miernik uniwersalny w ręce i jazda:

- zmierzyć omomierzem rezystancję (opór) cewki zasilającej . Przeważnie do tej cewki biegnie zielony przewód. Mierzymy względem masy, czyli czarnego przewodu wychodzącego z prądnicy. Poprawna wartość zawiera się w przedziale od 700 do 750 om.
- zmierzyć omomierzem rezystancję impulsatora. Biały przewód. Poprawna wartość - 28 om (mogą być niewielkie różnice.
- modułu zapłonowego nie sprawdzisz bez specjalnego stanowiska pomiarowego.
Charcik ok :-) trochę go porobisz i będzie jak nowy ! ;-)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Przekierowanie