Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Kadet] Nie odpala.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.

Dwa lata temu, podczas powrotu z grzybobrania mojemu dziadkowi stanął kadet i jak stanął, tak stoi.
Kompresja jak należy, niebieskawa, paliwo przelewa się przez gaźnik a Romecik nawet nie zareaguje. Przerywacz również okej. Po wymianie kondensatora, odezwał się na chwilę ale po 15 sekundach znowu zgasł i nie reaguje. Co czynić?
regulacja gażnika, sprawdzić iskre na innych świecach
Iskra na innych świecach taka sama. Czy brak frezów na iskrowniku może tym skutkować?
Spróbuj wlać trochę pędzynki bezpośrednio pod świecę i odpalić na pych. Gaźnik przeczyścić i wyregulować, powietrze do mieszanki dochodzi?
(26-11-2013 22:36:17)Semmao napisał(a): [ -> ]Spróbuj wlać trochę pędzynki bezpośrednio pod świecę i odpalić na pych. Gaźnik przeczyścić i wyregulować, powietrze do mieszanki dochodzi?

Wlewałem już bezpośrednio pod świecę i również nie przyniosło to żadnych rezultatów, czy powietrze do mieszanki dochodzi, sprawdzę jutro.
jak coś to inny gażnik załóż na próbę jak masz
(26-11-2013 22:40:17)Darek1 napisał(a): [ -> ]jak coś to inny gażnik załóż na prubę jak masz

Chciałem spróbować z innym iskrownikiem, ale niestety ten, który zamówiłem z allegro nie pasuje do magneto. NIe wiem tylko, czy jest to wina iskrownika (bo w nowym, różnica między cewką świateł a cewką zapłonową wynosi 1,1 cm, w starym tylko 0,8cm) czy magneto. Sad
Uszczelka Głowica Cylinder, Oraz Cylinder-Silnik.
i Gażnik-Cylinder. Jak nie pomoże moim zdaniem musisz zagłądać do cylindra
Jak magneto trze o iskrownik, to nie ma szans żeby odpalił. spróbuj z innym gaznikiem. Sprawdz zapłon, przerwę na platynkach. Moim zdaniem cewka W/N też może być winna. Skoro masz nowy aparat,to spróbuj go dopasować. Poza tym istnieją takie narzędzia jak pilnik, szlifierka i szlifierka taśmowa (alternatywą może być papier ścierny 60,80,100) , więc co za problem spiłować trochę cewkę W/N? Tylko nie za dużo, ale na tyle, żeby nie tarło magneto, poza tym sprawdz same magneto bo myślę, że może być krzywe.
może lewe ciągnie simeringi ok??? uszczelki ok??
magneto musi swobodnie się poruszać . w żadnym wypadku nie może trzeć o iskrownik gdyz iskra bedzie zanikala oraz przeskakiwala
Zamontuj porządnie cewkę i magneto.
Sprawdź kompresje.Simeringi.
Może iskra jest za wcześnie lub za późno
Kompresja prawidłowa, iskrownik odsyłam do sprzedającego, który zobowiązał się do wysyłki nowego iskrownika. Jak mogę sprawdzić cewkę?
Eee miernikiem, zazwyczaj...
Przekierowanie