Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Biegi Dezamet 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ostatnio robiłem remont silnika w romecie, i po złożeniu okazało się , że 1-szy bieg jest normalnie w dół a w miejscu luzu 2-jka a w miejscu 2-jki jest luz, wydaje mi się , że poskładałem dobrze bo robiłem to zgodnie z kilkoma fotami z neta i filmem z yt. I teraz pytanie czy moge z tym jeździć czy rozkładać silnik i szukać przyczyny? Dodam , że silnika nie odpalałem jeszcze dopiero jutro się tym zajmę gdy włoże go w rame.
Źle złożony 99% kumpel tak mial w bzynie Big Grin
Spróbuj może wyregulować biegi.Tą śrubką z automatu.
(25-11-2013 20:12:22)Oggórek napisał(a): [ -> ]Spróbuj może wyregulować biegi.Tą śrubką z automatu.

Tą u góry koło gaźnika czy tą w silniku za automatem co w nią ten "popychacz" czy jak to można ująć wchodzi?
Czy w Zgierzu wyłączyli opcję szukania na forum?
(25-11-2013 20:23:12)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Czy w Zgierzu wyłączyli opcję szukania na forum?

Tak wyłączyli xD
Już naprawiłem.
http://www.chlopcyrometowcy.pl/search.php

Powinno działać. Temat uważam za wyczerpany.
(25-11-2013 20:19:25)Zielok69 napisał(a): [ -> ]Tą u góry koło gaźnika czy tą w silniku za automatem co w nią ten "popychacz" czy jak to można ująć wchodzi?

Ten popychacz.Smile
(25-11-2013 20:36:40)Oggórek napisał(a): [ -> ]
(25-11-2013 20:19:25)Zielok69 napisał(a): [ -> ]Tą u góry koło gaźnika czy tą w silniku za automatem co w nią ten "popychacz" czy jak to można ująć wchodzi?

Ten popychacz.Smile

No to mam go dokręconego prawie do końca na tym gwincie :F ale w sumie co to ma do tego, że biegi są w innej kolejności? Możliwe , że popieprzyłem ułożenie trybów w którymś miejscu.

u mnie biegi aktualnie idą tak :

Luz

Dwójka

Jedynka

luz z dwójką jest odwrotnie Dodgy
Mogłeś pomylić trybiki na wałku biegów (ja tak go nazywam), tam gdzie porusza się wodzik , to prawdopodobnie mały trybik dałeś na dół, większy do góry (mały - dwójka, duży - jedynka) Napisałem "mogłeś pomylić" ale niekoniecznie, może to być wina złej regulacji wodzika, najlepiej się go reguluje przy rozpołowionym silniku, bo widzisz jak on chodzi, ja tak zrobiłem, że zanim poskładałem silnik, to złożyłem skrzynię biegów, przykręciłem automat zmiany biegów do lewego kartera silnika, i po wstępnej regulacji widziałem jak wodzik się porusza i mogłem go ustawić co do milimetra. Taka metoda regulacji biegów moim zdaniem jest najbardziej precyzyjna, bo masz na widoku trybiki i wodzik Smile
Odpaliłem go wczoraj, jednak jest ok bo dwójka jest normalnie u góry ale nie wchodzi, jedynka jest normalnie u dołu i na niej jedzie ale nie ma dobrego ciągu a no i luz też jest. Więc chyba regulacja jednak będzie potrzebna
Przekierowanie