Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Głośna praca
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, mam już kolejny problem z ogarkiem. Mianowicie ładnie odpala ale strasznie głośno pracuje. Gaźnik wyregulowany, zapłon też. Chociaż przy wyższych obrotach zdarzy mu się strzelić w tłumiku. Dzięki za pomoc xD
Szczelny układ wydechowy?
Ale że gdzie głośno chodzi?Założyłeś filtr powietrza,tłumik kolanko cylinder uszczelniony dobrze?Jeżeli strzela w tłumik to przyspiesz zapłon(podstawą iskrownika w lewo)
Ogólnie Rometa jest ciężko wyciszyć Big Grin Przeważnie po jakimś czasie luzuje się nakrętka cylindra i przedmuchuje spaliny na łączeniu kolanko-tłumik. Poszukaj w domu sznura azbestowego nawiń go troszkę na gwint kanału wydechowego cylindra i pod nakrętkęna kolanku następnie mocno dokręć. A łączenie tłumik kolanko jest nie do uszczelnienia :F :F tam zawsze dmucha i parska olejem Big Grin
może też być tak że masz tłumik przezarty rdzą zobacz ale w naturze rometa już tak jest że głosno chodzi
Zawsze po założeniu uszczelnień i skręceniu jest taki cichuśki że aż się chce na nim pyrkać Big Grin Po 10 km wydmuchuje uszczelnienia nakrętki się luzują od wibracji i pierdzi jak typowy romet Big Grin
No właśnie jak go sobie tak posłucham to mi aż w uszach piszczy Big Grin Ale kask mam dobry i go tak nie słychać, gorzej przechodnie xD Bo mnie się wydaje, że te na filmikach na yt jakieś cichsze są, ale tak jak Kuba mówisz, pewnie wszystko pouszczelniali i poskręcali Smile
Pewnie każdy poleruje czyści uszczelnia przed wideo Big Grin Bo zazwyczaj właściciel Rometa ma CZORNE ręce Big Grin
Ja swój układ wydechowy zrobiłem z kolanka motorynki i tłumika jawki tylko że cały układ był pordzewiały dlatego pozwoliłem sobie zespawać kolanko z tłumikiem żeby mi nie parskał olejem po tłumiku i silniku Big Grin
Tlumik z kolankiem mozna uszczelnic pakulami z sylikonem. Ja tak mam i nic nie dmucha i nie pluje olejem.
Ja przy łaczeniu kolanko cyl dałem klej do silników.A łączeniu kolanko tłumik włorzyłem szmatke azbestową. I jest git.
Głośna praca silnika może być spowodowana również przez zużyte łożyska na wale, przez co mogą hałasować, oraz przez dzwoniące pierścienie, ale to to już powinno się wyczuć, ogółem to uszczelnić kolanko przy łączeniu z Cylindrem, oraz przy łączeniu z Tłumikiem, najlepiej sznurem azbestowym.
Uszczelnij wydech przy łączeniu tłumik-kolanko
Ok, wielkie dzięki Wam wszystkim za rady!! Big Grin
Da się ogarka wyciszyć nie gadajcie Smile ja na zejściu kolanka i cylindra dawałem Pakułę żaroodporną podkładka miedziana i nie za mocno skręcić, później w te otwory na nakrętce uderzyć żeby się nie odkręcała. A w zejściu kolanka z tłumikiem praktycznie to samo, ale dodawałem jeszcze silikonu xD, Nic nie przepuszcza. Ale W zejściu z cylindrem nie ma bata, nie da się zrobić żeby nie ciekło ... mój ładnie pracuje Wink .
Przekierowanie