Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: problemy po nagrzaniu silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam kupiłem nowy cylinder wraz z wszystkimi aksesoriami mam taki problem że gdy sie zagżeje to nie może rozwinąc pełnej mocy na całym gazie jak dam full to jest tak że robi takie łuuuuuuuu że wgl. traci moc może to wina zapieczonych pierscionków bo ostatnio troche sie nagrzał zrobiłem nim naraz około 13 km czy powinienem je wymienić ??? prosze o wszelkie rady i wszystkie możliwe przyczyny pozdrawiam rafał
Pierwszy raz słyszę o zgrzanych pierścionkach..
Tłok ci puchnie (moim skromnym zdaniem)

Po odstoju chodzi normalnie prawda?
no tak ale jak jest nagrzany to jak odkręce swiece to tłok normalnie chodzi
a co to jest że tłok puchnie bo nie mam pojęcia ale troche w tym już siedze
Gdy silnik dostaje temperatury Tłok "pęcznieje" od ciepła przedmioty stają się większe, a od zimna mniejsze (napewno miałeś na fizyce czy w praktyce). Lub masz złą mieszankę bo też istniały takie przypadki.
"to jak odkręce swiece to tłok normalnie chodzi" i będzie chodził ale będzie z większym oporem którego nie zauważysz.

A docierałeś gdy założyłeś? i na jakiej mieszance?
tzn. robie mieszanke narazie 1:20 popiero zrobiłem na nim 170 km jutro kupie pierscionki nowe i bede go oszczędał małe przebiegi tzn. po 3 km max
z pierścionkami daj spokój...
zrób nim troche tych KM (500 powinno stykać) jak się nie poprawi to wtedy patrz (takie jest moje zdań)
no i gdy jest na dotarciu nie szarżuj nim, raz na jakiś czas możesz mu odkręcić ale nie cały czas
no taaak ale raz byłem wkurwiony i dałem mu troche do pieca aha mam taki problem jak są nr ramy mam dwie ostanie trójki jedną taką "3" a drugą takąhttps://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=59pCqk1ebl-HcM&tbnid=Eh3gck8b-a9F2M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fneverblendin.wordpress.com%2F2012%2F05%2F13%2F3-by-jern-siong-for-the-give-em-hope-campaign%2Fnumber-3%2F&ei=knKKUrSuMa7J0AWls4CYCg&bvm=bv.56643336,d.bGE&psig=AFQjCNG0X7nOUHml7oFjK5aQdfWWn-nhSw&ust=1384891305054998 CZY TO NROMALNE ? I MOGŁO BYĆ BITE INNYM NUMERANTEM ????
Po pierwsze za ten link i caps lock już bym cię zaje....
po drugie, "to je romet nie kur..."
po trzecie popraw link albo zrób zdjęcia i wstaw a nie jakiś "3 by Jern Siong"
Padne!! zaraz...
Napisze ci instrukcje!
1. Podnieś 4 leniwe litery..
2. idz do garażu,szopki czegokolwiek
3. Zrób zdjęcie
4. Wstaw i ci powiem
tutaj masz to zdjęcie
Dwa inne numeratory na moje oko, albo ktoś miał do przebicia jedna cyferki ale mało prawdopodpbne. Wybacz za błędy pisze z tel. Niech wypowie się ktoś inny
no tak ale to na 100 % nie jest kombinowane bo kupiłem go od goscia który miał go podobno przez 20 lat
ale mniejsza z tym co to może być że jak dam na full gaz to przerywa może za bogata mieszanka bo robie 1:20 bo jest na dotarciu
A myślisz że 20 lat temu to się papierów nie przebijało? (mój tata i trabanta przebijał 30 lat temu Tongue)
Po za tym podobno!
Jak przerywa na full gaz to może być zle wyregulowane powiterze(mieszanka) zła świeca (przerwa) Zapoznaj się z FAQ czy co to tam jest. Jest tam dużoo odpowiedzi
zmien swiece i bd chodzil najlepiej na iskre f75 lub f95
Stron: 1 2
Przekierowanie