Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Przeróbka tłoków
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Zobaczcie co ostatnio znalazłem na tablicy.
http://tablica.pl/oferta/tuning-tlok-3-p...270322bb35
Wygląda całkiem interesująco.
Korzystaliście kiedyś z takich usług? I myślicie że rzeczywiście taka przeróbka może dodać 1km?
Pomijając kwestie zwiększonej ilości pierścieni dającą raczej ubytek mocy to gościu robi tylko rowek. Nie robi zamków.
ten gosc nie ma pojęcia o czym pisze i co robi. Przeróbka nic Ci nie da
Przeciez jak masz w jawce 3p tłok to jak zrobi na 4p to poprostu ten pierscien wypadnie Big Grin
chodzi mi o to, ze jak bedzie tlok na dole to ostatni pierscien wypadnie i nie bedzie wchodzil w cylek..
chyba ze sie myle...
(25-10-2013 16:56:41)mlody191 napisał(a): [ -> ]Przeciez jak masz w jawce 3p tłok to jak zrobi na 4p to poprostu ten pierscien wypadnie Big Grin
chodzi mi o to, ze jak bedzie tlok na dole to ostatni pierscien wypadnie i nie bedzie wchodzil w cylek..
chyba ze sie myle...

Przecież tłok nie wychodzi z tulei to jak by miał pierścień wypaść.
Dopisał mi na tablicy.
Cytat:Witam, jak a była by cena przeróbki tłoka do komara na 3p i na 4p i jakie są między nimi różnice.

A i czy te nowe rowki na pierścienie mają też zamki?
Cytat:3p i 4p cena to 40-50 w zalezności czy ktoś chce też nowe pierścienie , po dodaniu 3 pierścienia do komara dodaje silnikowi mocy, silnik lżej chodzi a tłok 4 p to nie wiem robiłem kuzynowi go bo chciał taki ale jeszcze nie sprawdził jak działa robiłem już kilkadziesiąt tłoków do komara na 3p i są efekty zauważalne po dotarciu pierścieni , tak jak pisałem silnik chodzi bardziej elastycznie ja mam w swojej jawce tłok 4p i musiałem koniecznie zmniejszyć zębatkę bo biegi były za krótkie zamki oczywiście są i jak najbardziej są bardzo dobrze zrobione nie wiem ale ja nie polecam robić pierścieni poniżej sworznia bo do tego musiał by być przystosowany cylinder musiały by być okna przerobione by był odpowiedni rezonans w silniku jak ktoś by był zainteresowany to sprzedaje nowy tłok do jawki na 4p na allegro http://allegro.pl/jawka-ogar-tuning-tlok...80130.html jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz

Ciągle nie wiem co myśleć.
Chyba odejmie 1km. Większe tarcie = mniejsza moc. W ogóle nie miem, co ma na celu 4 pierścień. A gdyby faktycznie miał mieć +1 km to praktycznie każdy by tłoki przerabiał, bo za 50 złotych ciężko zrobić przeróbkę, która w efekcie dałaby jeden koń więcej. A, 1 koń to w silnikach dezametu około 2/3 mocy. Z jakiej racji jeden pierścień ma prawie podwoić moc silnika? Dziś, w nowych motocyklach wyczynowych konstruktorzy odejmują pierścieni, a nie dodają.
Powiem któtko więcej pierścieni nigdy nie doda mocy bo zwiększa się tarcie, a wzrost tarcie nie jest proporcjonalny do wzrostu ciśnienia nad tłokiem więc skoro ciśnienie nie wzrasta to skąd wam się weźnie więcej mocy?
A druga kwestia jest taka że 90% tłoków w ogóle nie jest do takie przeróbki dostosowana, wystarczy spojrzeć jak tłok wygląda od środka i odrazu zauważycie że w miesjcu gdzie są pierścienie ścianka tłoka ma ponad 2x tyle co niżej więc w czym wytoczyć rowek na pierścień? Bo jak ścianka zostanie 1mm to mamy 99,9% szans na to że całe denko tłoka odpadnie pod wpływem nacisku wywieranego na nie podczas spalania mieszanki Wink
(25-10-2013 17:53:21)janusz94 napisał(a): [ -> ]Powiem któtko więcej pierścieni nigdy nie doda mocy bo zwiększa się tarcie, a wzrost tarcie nie jest proporcjonalny do wzrostu ciśnienia nad tłokiem więc skoro ciśnienie nie wzrasta to skąd wam się weźnie więcej mocy?
A druga kwestia jest taka że 90% tłoków w ogóle nie jest do takie przeróbki dostosowana, wystarczy spojrzeć jak tłok wygląda od środka i odrazu zauważycie że w miesjcu gdzie są pierścienie ścianka tłoka ma ponad 2x tyle co niżej więc w czym wytoczyć rowek na pierścień? Bo jak ścianka zostanie 1mm to mamy 99,9% szans na to że całe denko tłoka odpadnie pod wpływem nacisku wywieranego na nie podczas spalania mieszanki Wink

Dobrze gadasz... Mija się z celem dodawanie pierścieni na tłok nawet są ogary z tłokiem 2 pierścieniowym dlatego iż lepiej na nich moto idzie bo jest mniejsze tarcie...
A jeszcze kolejna kwestia to spory wzrost temperatury na radiatorze.
Nawet z czystej ciekawości obczaiłem filmiki tego zawodnika to niewiem gdzie on tam za krótkie biegi widział bo teraz to piłował na biegach do końca ile mógł i dopiero następny i ledwo co jechało, a co najdziwniejsze kręciło się to cholernie nisko na jałowym a na biegach to już w ogóle czyli raczej mamy doczynienia ze spadkiem mocy i do tego długimi przełożeniami...co daje bardzo słabe przyspieszenie a prędkość praktycznie bez zmian bo silnik za słaby Tongue
Według mnie, takie dodawanie pierścieni mija się z celem. Co z tego że założy ten pierścień, jak to będzie się grzało. Zresztą, montowanie takiego czegoś do silników wysokoobrotowych to po prostu zamulanie. Bo jak tłok ma się kręcić do 8/11k jak ma na sobie 5 pierścieni :F
Życzę powodzenia z takim czymś, jak ogar na 3 pierścieniach się grzeje a co dopiero mówić o przyśpieszeniu.
Zresztą, kompresja na tłoku 2p jest wystarczająca.
Lepiej by było wydać tą kasę na dopasowanie lepszego tłoka, niż te ''pseudo szporty'' Big Grin
Koleś po prostu na ludzkiej głupocie zarabia.
Ot co.
To chyba jakaś rodzina bosza
Skoro 2 pierścienie oryginalnie hamują silnik w Charcie to pomyśleć jak by blokowały jeszcze 2 okuwa
Widać nawet nie ma porządnego osprzętu do dorabiania tych dodatkowych rowków.
ps. Czekać tylko jak któryś gimbus podeślę mu linka do tego tematu.
A ja mu napisałem pytanie czy nie jest odwrotnie tak jak mówi, i czy brak zamków w czymś przeszkadza. Czekam na odpowiedź.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie