Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Simson Enduro s51
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Cześć!
Z ogarem niestety rozstałem sięConfused i czasami tego żałuję ale takie życie. Jego miejsce zastąpił Simson Enduro Elektronik z 1990 roku (rok starszy od ogiego). Kupiłem go od kuzyna. Nie miał iskry. Powalczyłem z instalacją Iskra się pojawiła. Simek odpalał. Niestety przerywał nie chciał wkręcać się na obroty itp. Postanowiłem Wziąć się za remoncik silnika.
Z zakupionych gratów już mam:
-zapłon Ducati Energia,
-cewkomoduł RMS,
-gaźnik Amal 19t rozwiecony na 21 mm ( tak już kupiłem)

Do tej układanki brakuje mi jeszcze regulatora napięcia, przerywacza kierunków oraz stacyjki. Instalację będę kładł od nowa. Ale teraz priorytetem jest silnik.
Plany są ale nie chcę zapeszać Smile Czeka mnie jeszcze masa pracy i masa części do kupienia ale mam nadzieję że uda się to poskładać jak się należy i odwdzięczy się przyjemnością z jazdy Smile
Kilka fotexów :F


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

To by było chyba na tyle. Jeśli będzie się coś działo to będę aktualizował Smile
Pozdrawiam
Bardzo ładny Simek,silnik będzie miał tuning? Tongue
Super simek! Enduro zawsze mi się bardziej podobały, tylko ta wgniota razi w oczy Tongue. A co do remontu silnika to planujesz szlif cylindra, wymiana łożysk itd.? Bo wymiana zapłonu i gaźnika to chyba nie remont silnika :F
Miałem nie zapeszać ale napiszę Smile

Planuję wał s70 z wypełniaczami,
-komplet łożysk fag lub koyo (zależy co będzie w zasięgu)
-roztoczyć kartery,
-cylinder 80/4
-spawak enduro( nie wiem jeszcze na ile rpm strojony)

Sprzęgło zostaje bo tarcze są nowiutkie poprzedni właściciel chyba wymianiał) Big Grin
Ew. Docisk 1.8mm zagości. To było by na tyle w skrócie Smile
Aż 80/4? nie wystarczy Ci zwykłe 70/4/3? Smile
(15-10-2013 22:40:59)alek736 napisał(a): [ -> ]Aż 80/4? nie wystarczy Ci zwykłe 70/4/3? Smile

Chodzi mi o silnik w miarę elastyczny, nie kręcący do kosmicznych 10000rpm, a takie 70/4/3 wkręcić trzeba, jak trzeba wkręcić to i wypije trochę Big GrinCool
Dlatego rozsądniejszą opcją wydaje mi się 80/4. Smile
Spawaka nie kupuj, proponuję Fi 32 z bulwą.

Takie coś:
http://www.stazet.inkontrahent.pl/produk...ml?ref=qq1Confused1

Idealne jak masz jakieś 80/4 a nie np. 70/4/3.

Swoją droga Simson wygląda ładnie Wink

Pompuś

(15-10-2013 22:51:39)arasszymaras napisał(a): [ -> ]Spawaka nie kupuj, proponuję Fi 32 z bulwą.

Takie coś:
http://www.stazet.inkontrahent.pl/produk...ml?ref=qq1Confused1

Idealne jak masz jakieś 80/4 a nie np. 70/4/3.

Swoją droga Simson wygląda ładnie Wink

To jest pod Enduro robione specjalnie? Big Grin
Śmiesznie troche wygląda. Tongue

Pompuś

O kufa loo Bierz to Big Grin
PS: Chylo00 miał/ma taki?
a ten tłumik nie parzy jak się jeździ normalnie po mieście ?
Na razie to nie ma się czym podniecać bo jeszcze silnika nie rozpołowiłem nawet Smile
Wszystko było by szybciej gdyby były fundusze Smile Na tą chwilę mam kasę na wał s70 z wypełniaczami + konkretne łożyska i uszczelniacze Big Grin
Czyli połowa sukcesuSmile Jak do świąt się wyrobię z silnikiem to będę zadowolony Smile
ale jest różnica z ogara na simsona
(15-10-2013 23:30:35)Marwerick napisał(a): [ -> ]ale jest różnica z ogara na simsona
Jest i to dość spora różnica na korzyść simka. Sporo wygodniejszy, 4 biegi, lepsze osiągi, spore pole do popisu jeśli chodzi o modyfikacje. Ale są też wady. Nieporównywalnie droższe części niż w przypadku rometa. To chyba jedyna wada.
No ładne modyfikacje sie zapowiadająTongue
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie