Witam. Mam problem z moim rometsonem.. Mianowicie odkąd go kupiłem nie trzyma wolnych obrotów i nie ma mocy po zredukowaniu z jedynki na 2 ;/ Wymieniłem w nim tłok i pierscienie i troche lepiej bylo lecz nadal nie tak jak powinno. Stawiam na kompresje bo kopka strasznie luźno chodzi wystarczy ciężar nogi oprzeć na kopce i kopka zakręci, wiecie co może być nie tak?
Zmierz kompresje ustaw zaplon gaznik.
Jak najlepiej zmierzyć? nie mam ciśnieniomeirza zeby wkrecic ;/
Redukcja z 1 na 2 ? Hmm, pierwsze słyszę.
Musisz łożyska wymienić. Wał nie miał luzu ?
Łożyska ponieważ przepuszczają kompresję.
PAMIĘTAJ ! Wszytkie odkryte, nie może być zamkniętych bo smarowania nie będzie !
Dokładnie to jest tak: jade na jedynce jest git sa juz duze obroty zmieniam na dwójke a na dwójce buuuu i traci moc i musze zredykowac na jedynke spowrotem bo zgasnie. Wał ma luz ale mały
(03-10-2013 08:21:35)enjoyowy napisał(a): [ -> ]Dokładnie to jest tak: jade na jedynce jest git sa juz duze obroty zmieniam na dwójke a na dwójce buuuu i traci moc i musze zredykowac na jedynke spowrotem bo zgasnie. Wał ma luz ale mały
Jeżeli ma luz góra dól, nawet minimalny to juz sie nie nadaje do dalszej eksploatacji.
http://allegro.pl/cylinder-wal-lozyska-r...66356.html
Polecam ten zestaw, wał WMMotor, cylinder CX.
Łożyska jak ci nie pasują to sobie inne kupisz.
Ja jeżdżę nawet na tych chińskich. W komarku zrobiły dużo km i nie huczą, komar nadal jeździ u kogoś innego, u mnie w ogarze też się spisują.
wiem na bank ze to jest wina kompresji.. bo u kumpla w motorynie trudniej 100x kopnac niz u mnie. Zauwazylem ze po jezdzie na zeberkach cylindra jest jakis olej spalony czy cos(taki czarny) A wal ma luz góra-dól ale malusienki i juz tak jezdze z miesiac i nic sie nie dzieje.
Luz może mieć minimalny Ale nie duży. Ja radze zrobić Generalkę
wymień simeringi na wale
i wymień uszczelki pod głowicą
a gdy zaloze nowy cylek a na 2 miesiac kupie wal to nic sie nie stanie? bo mam maciupenki luz na tym wale. 1-2mm gora dol a na boki to chyba normalne ze jest
na boki to normalne spox
lepiej wymień najpierw wał a potem cylinder
bo cylinder morzesz zawsze wymienić a wał cały silnik musisz rozkręcić
Mam nastepny problem ;/ Gdy chce kopnac by go odpalic kopka sie lekko slizga jakbym trzymal sprzeglo patrzylem poluznilem sprzeglo i dalej sie tak slizga lekko co to oznacza?
odkręć pokrywę od strony sprzęgła i jestem pewny ,że ci zabezpieczenie się zerwało od kosza sprzęgła