Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet 50 t-1 brak mocy, nie trzyma wolnych
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Mam problem z moim rometsonem.. Mianowicie odkąd go kupiłem nie trzyma wolnych obrotów i nie ma mocy po zredukowaniu z jedynki na 2 ;/ Wymieniłem w nim tłok i pierscienie i troche lepiej bylo lecz nadal nie tak jak powinno. Stawiam na kompresje bo kopka strasznie luźno chodzi wystarczy ciężar nogi oprzeć na kopce i kopka zakręci, wiecie co może być nie tak?
Zmierz kompresje ustaw zaplon gaznik.
Jak najlepiej zmierzyć? nie mam ciśnieniomeirza zeby wkrecic ;/
Redukcja z 1 na 2 ? Hmm, pierwsze słyszę.
Musisz łożyska wymienić. Wał nie miał luzu ?
Łożyska ponieważ przepuszczają kompresję.
PAMIĘTAJ ! Wszytkie odkryte, nie może być zamkniętych bo smarowania nie będzie !
Dokładnie to jest tak: jade na jedynce jest git sa juz duze obroty zmieniam na dwójke a na dwójce buuuu i traci moc i musze zredykowac na jedynke spowrotem bo zgasnie. Wał ma luz ale mały
Ja stawiam na zapłon.. Wyczyść gaźnik. W F.A.Q jest o tym poradnik. Radzę przeczytać. Wink
Proszę bardzo. Szukanie nie boli... ;D
http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=9664
(03-10-2013 08:21:35)enjoyowy napisał(a): [ -> ]Dokładnie to jest tak: jade na jedynce jest git sa juz duze obroty zmieniam na dwójke a na dwójce buuuu i traci moc i musze zredykowac na jedynke spowrotem bo zgasnie. Wał ma luz ale mały

Jeżeli ma luz góra dól, nawet minimalny to juz sie nie nadaje do dalszej eksploatacji.
http://allegro.pl/cylinder-wal-lozyska-r...66356.html

Polecam ten zestaw, wał WMMotor, cylinder CX.
Łożyska jak ci nie pasują to sobie inne kupisz.
Ja jeżdżę nawet na tych chińskich. W komarku zrobiły dużo km i nie huczą, komar nadal jeździ u kogoś innego, u mnie w ogarze też się spisują.
wiem na bank ze to jest wina kompresji.. bo u kumpla w motorynie trudniej 100x kopnac niz u mnie. Zauwazylem ze po jezdzie na zeberkach cylindra jest jakis olej spalony czy cos(taki czarny) A wal ma luz góra-dól ale malusienki i juz tak jezdze z miesiac i nic sie nie dzieje.
Luz może mieć minimalny Ale nie duży. Ja radze zrobić Generalkę ;D
Czy po wymianie cylindra tloka, glowicy na nowe powinna byc porzadna kompresja czy moze to byc wina walu ze ma slaba kompresje? Bo pod zadna gorke nie moge wyjechac Big Grin http://allegro.pl/cylinder-tuning60cm-ro...05366.html <-- zastanawiam sie nad tym
wymień simeringi na wale Wink i wymień uszczelki pod głowicą Smile
a gdy zaloze nowy cylek a na 2 miesiac kupie wal to nic sie nie stanie? bo mam maciupenki luz na tym wale. 1-2mm gora dol a na boki to chyba normalne ze jest
na boki to normalne spox Wink lepiej wymień najpierw wał a potem cylinder Smile bo cylinder morzesz zawsze wymienić a wał cały silnik musisz rozkręcić Big Grin
Mam nastepny problem ;/ Gdy chce kopnac by go odpalic kopka sie lekko slizga jakbym trzymal sprzeglo patrzylem poluznilem sprzeglo i dalej sie tak slizga lekko co to oznacza?
odkręć pokrywę od strony sprzęgła i jestem pewny ,że ci zabezpieczenie się zerwało od kosza sprzęgła Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie