Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Jak wyregulować dobrze gaźnik
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Wczoraj coś sie stało z moim kadetem. Zgasł podczas jazdy. Ale znalazłem przyczynę. Tata miał w karnistrze benzyne zmieszaną juz z olejem a ja jeszcze wlałem 100 wiec na 5 litrów miał 200ml oleju Big Grin Wyczysciłem gaźnik. Ale teraz powiedzcie mi jak poprawnie ustawic te dwie srobki w gaźniku?
rozgrzej go a następnie wkręc srubę do powietrza na max wykręć 2,5 obrotu sprawdz jak chodzi jeżeli będzie się dławił na max gaz to odkręć jej z 1 obrót i tak sprawdzaj aż będzie dobrze, A z śrubką wolnych obrotów rozgrzej dobrze wkręć dość mocno i stopniowo delkiatnie wkręcaj aż obroty staną się ciche i będą się trzymać
Śrubą regulacji powietrza ustawiasz żeby chodził jak najszybciej, śrubą przepustnicy żeby chodził jak najwolniej. I tak powtarzasz do skutku- cała filozofia.
Jak go zapale to wchodzi na max obroty i nie ma możliwości go wyregulowac. czy ktoś mi napiszę ile skręcić te śroby w gazniku
jeżeli ci wchodzi od razu na maksymalne obroty to sprawdz czy iglica db jest czy się nie zawiesiłą. a i iglice na środkowy rowek ustaw. śrubę od powietrza jak kolega powyżej max do 2,5 obrótw zależy jak bd pracował ja u sb ustawiam na 1,5 może ciut więcej i jest git a śrube od obrotów wkręcasz na maksa i potem na zapalonym silniku regulejsz wykręcając jak bd wolnop sb "pyrkał";) i równo chodził to jest ok. kwestia pobawienia się tymi śrubami i tą iglice zob jak ci trzyma tylko maks obroty bo też może mieć związek
(29-09-2013 18:18:26)simsons51c napisał(a): [ -> ]na 5 litrów miał 200ml oleju

No to dobrze. A nawet za mało trochę.
Przekierowanie