witam po rozebraniu mojego 017 w ogarze i wypchnieciu sworznia zauważyłem że tuleja głowki korbowodu jest przekręcona i zasłania przecięcie do smarowania sworznia jakieś nieco ponad 1/4 przeciecięcia jest zasłonięta czy naciąć je brzeszczotem żeby było równe z naciecięciem na korbowodzie ? czy zostawić tak jak jest , proszę o waszą pomoc bo nie chce żeby nowy tłok i cylinder sie zatarł
Co najwyżej zatrzesz sworzeń i tulejkę. Sprawdź czy tulejka sie nie obraca.
(14-09-2013 21:56:26)marcodado napisał(a): [ -> ]Co najwyżej zatrzesz sworzeń i tulejkę. Sprawdź czy tulejka sie nie obraca.
tuleja się nie obraca wygląda tak jakby od nowości juz było
Wyprasuj i wprasuj od nowa na równo z nacięciami. Jak ją zaczniesz tak znowu nacinać to w końcu pęknie.
Natnij ją, albo kup nową i załóż.
nowa tuleja , lub wprasowywanie w gre nie wchodzi bo trzeba by było rozbierać i wyciągać wał a ja chce to zrobić szybko i sprzedać
(14-09-2013 22:10:30)MIREK.M2 napisał(a): [ -> ]możesz naciąć
Łeb sobie nadetnij.
Nie możesz nadcinać nic, jak nie chcesz jej przekręcić to zostaw ją tak jak jest po prostu a nie kombinuj
(15-09-2013 12:58:52)Błażej napisał(a): [ -> ] (14-09-2013 22:10:30)MIREK.M2 napisał(a): [ -> ]możesz naciąć
Łeb sobie nadetnij.
Nie możesz nadcinać nic, jak nie chcesz jej przekręcić to zostaw ją tak jak jest po prostu a nie kombinuj
To zostawie tak jak jest , w końcu drożne przecięcie jest na 3/4 długości
(15-09-2013 12:57:07)Mikiss21 napisał(a): [ -> ]nowa tuleja , lub wprasowywanie w gre nie wchodzi bo trzeba by było rozbierać i wyciągać wał a ja chce to zrobić szybko i sprzedać
Przecież nikt nie karzę ci rozbierać silnika żeby wyciągnąć tulejkę z korbowodu.
Możesz ją wcisnąć w silniku za pomocą pręta m8 lub 6 i dwóch rurek\tulejek.