Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Brak mocy, ledwo jedzie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siema, jest to kontynuacja tego tematu http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=17258

Otóż w tamtym temacie nikt mi nie pomógł ale teraz mam trochę więcej informacji.

Czyli tak, silnik 019 po tuningu Sałka z czasem drastycznie zaczął tracić moc, robiło się to stopniowo wraz z następnymi setkami kilometrów.

Szczególnie jest słaby przy małych obrotach, pod wzniesienia które wcześniej normalnie przejeżdżałem nawet nie zwracając uwagi teraz pokonuje z trudem, czasem muszę zredukować bo by zgasł, nie ma szans by jechać tak szybko jak kiedyś, wysokie obroty mogę osiągnąć tylko z górki. Do tego jak już są wysokie obroty to coś zaczyna dzwonić w silniku i go hamować.


Co sprawdziłem.
- Świeca, działa tak samo na różnych, jedno i trzy elektrodowej.
- Tłumik, wmontowałem z komara i nic to nie dało
- Kolanko, czyste ma małą warstwę lepkiego nagaru.
- Zapłon, przestawiany nic nie zmienia.
- Gaźnik, był czyszczony i nic to nie dało.
- Pierścienie, są lekko zużyte, jakby po 5000 km (bardzo słaba jakość)
- Gładź cylindra, dobra, nieznaczne ryski, świeżo wypolerowana.
- Tłok, bardzo słabej jakości, widać ślady zatarcia i przypalenia.

Będę bardzo wdzięczny każdemu kto pomoże rozwiązać mi tą zagadkę.
Może pływak się blokuje i nie pozwala, żeby gaźnik zalać paliwem. Wtedy do cylka nie dostaje się tyle, co trzeba.
nie znam się na 019 ale może dysza ?
(07-09-2013 09:00:18)Hubinho napisał(a): [ -> ]Może pływak się blokuje i nie pozwala, żeby gaźnik zalać paliwem. Wtedy do cylka nie dostaje się tyle, co trzeba.

Sprawdzę to, wymienię pływak na inny i zobaczę co się stanie. Ale raczej to na pewno nie to.
(07-09-2013 10:27:00)SzakalDKC napisał(a): [ -> ]nie znam się na 019 ale może dysza ?
019 jest prawie taki sam jak wszystkie inne to nie wiem co masz się nie znać.
No co z dyszą, przecież się nie zmniejszyła.
Lewe powietrze moze łapie ?
(07-09-2013 11:05:27)romet1989 napisał(a): [ -> ]Lewe powietrze moze łapie ?
Też sobie to pomyślałem, ale wtedy by dodawał gazu na wolnych a nie ma czegoś takiego, w ogóle na wolnych bardzo równo sobie pyka.
Piszesz, że pierścienie zużyte, tłok trochę się zaciera. Może to jest przyczyną?
Poprostu po tym sałku czesci sie szybciej zuzyly i trzeba wymienic Smile
(07-09-2013 12:20:43)mlody191 napisał(a): [ -> ]Poprostu po tym sałku czesci sie szybciej zuzyly i trzeba wymienic Smile

Wiadomo że się szybciej zużyły ale nie po 1000 km.
(07-09-2013 14:34:09)kanilox napisał(a): [ -> ]
(07-09-2013 12:20:43)mlody191 napisał(a): [ -> ]Poprostu po tym sałku czesci sie szybciej zuzyly i trzeba wymienic Smile

Wiadomo że się szybciej zużyły ale nie po 1000 km.

Jesli nie wymienisz nie będziesz wiedzial czy to czesci sie zuzyly czy moze problem tkwi w czyms innym Wink
(07-09-2013 14:34:09)kanilox napisał(a): [ -> ]
(07-09-2013 12:20:43)mlody191 napisał(a): [ -> ]Poprostu po tym sałku czesci sie szybciej zuzyly i trzeba wymienic Smile

Wiadomo że się szybciej zużyły ale nie po 1000 km.


przecież pan Sałek ostrzegał że żywotność silnika drastycznie spada, wymieć ten tłok i pierścionki i zobacz co będzie
(07-09-2013 19:06:35)kolesgit01 napisał(a): [ -> ]
(07-09-2013 14:34:09)kanilox napisał(a): [ -> ]
(07-09-2013 12:20:43)mlody191 napisał(a): [ -> ]Poprostu po tym sałku czesci sie szybciej zuzyly i trzeba wymienic Smile

Wiadomo że się szybciej zużyły ale nie po 1000 km.


przecież pan Sałek ostrzegał że żywotność silnika drastycznie spada, wymieć ten tłok i pierścionki i zobacz co będzie

O tym własnie mowilem Wink
Jak będzie pogoda to znowu rozbiorę cylinder, puki co jeżdżę i jest coraz słabszy.
Nie dawno kupiłem nowy tłok, po wymianie było dużo gorzej, silnik chodził chwile i się zacierał a mocy nie było wcale. Dopiero wymiana tulei korbowodu, wymiana gaźnika, wymiana kranika i zalanie do pełna dało jakiś efekt, niestety dalej jest coś w rodzaju ogranicznika obrotów, po prostu dojdzie do jakichś obrotów i więcej nie wykręci. Ale ta granica znacznie się podniosła, wcześniej max mogłem jechać 30-33 km/h a teraz dochodzę do 40 km/h ale ani trochę szybciej, porostu zaczyna zgrzytać i nie wyciągnie więcej. (wcześniej jechałem 45-47km/h).

Ostatnią rzeczą jaką nie testowaliśmy jest zapłon, możliwe że ten moduł tyrystorowy się zepsuł albo coś, a mam inny zapłon więc przełożymy i zobaczymy co się stanie.
ściągnij cylinder i pooglądaj jaki jest tego stan
Stron: 1 2
Przekierowanie