Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Sprzęgło ciągnie
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam problem bo mi sprzęgło ciągnie w silniku 223 silnik zalany hipolem 15f próbowałem regulować wkręciłem tą śrubkę prawie na maxa ale nic jak włożę drugą kulkę w popychaczu to pomoże to coś czy też nie bardzo?
Kolego ta srubke wkrecasz na maksa a potem stopniowo odkrecasz patrzasz czy kopnik Ci nie slizga. Czyli dokrec na maxa i poluzuj do tego momentu kiedy przestanie slizgac Smile
a jak nie pomoże to co napisane u góry, to kombinuj z wyciskiem/popychaczem, przestaw o kilka ząbków Wink U mnie na hipolu z początku ciągnęło, jak wyregulowałem to się sprawdza, sam myślałem, że to wina oleju ...
Jak to przestawić o kilka ząbków co niby? z tym dokręcaniem i starterem to już dawno wpadłem ale jeszcze trochę ciągnie... Tam przy popychaczu nie ma żadnych ząbków...
(02-09-2013 20:56:56)marecki napisał(a): [ -> ]a jak nie pomoże to co napisane u góry, to kombinuj z wyciskiem/popychaczem, przestaw o kilka ząbków Wink U mnie na hipolu z początku ciągnęło, jak wyregulowałem to się sprawdza, sam myślałem, że to wina oleju ...
kolego to silnik 223 tam masz zupełnie inaczej ... Do autora może tarcze i przekładki do wymiany ?
Ty robiłem generalkę tarcze nowe dałem... Ale jak dam tą drugą kulkę to nie pomoże?
jak może pomóc jak jeszcze bardziej bd sprzęgło dociskać? myślę że to wina albo oleju albo wytartej przekładki i kosza sprzęgłowego
Kosz nie ma luzów sprawdzałem a przekładka by miała aż takie znaczenie?
ale mi nie chodzi o luz Tongue może jest już wytart ale wg mnie na 80 % to wina oleju
Dobra to jeszcze pojeżdżę ten sezon na hipolu może zbytnio tarcz nie zjadę a na następny zaleje go luxem...
Sprzęgło ciągnie, tzn. wrzucisz bieg, na sprzęgle i ci motor ciągnie do przodu,

2 kulka między popychaczami może rozwiązać problem,, Bo pewnie już długo popychacz się wytarł po przez tarcie z śruba regulacji i jest troche przykrócony jak orginał, dołóż kulke i wyreguluj tak jak koledzy pisali. i powinno być dobrze

Wkręcasz regulacje w kapie silnika do momentu aż sie zacznie ślizgać kopnik, potem popuszczasz do momentu normalnej pracy kopnika, i dokręcasz kontre i przechodzisz do regulacji przy klamce sprzęgła, mianowicie musisz ją wyregulować żeby był minimalny luz 1-2 mm na klamce sprzęgła. Smile
Nie to że leci do przodu tylko że jak mam go na luzie to sobie obroty wyreguluje i chodzi ładnie spokojnie ale jak wcisne sprzęgło to mi wchodzi na wyższe obroty... Może się mylę a wy co uważacie może być to wina sprzęgła?
Problem rozwiązany... Do zamknięcia.
Przekierowanie