Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Mój Ogi...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć mam problem z moim ogarkiem otóż na tej śrubce od obrotów mogę ją wykręcić i wkręcić a i tak mu wolnych obrotów nie ustawie. Tak wiem w czym jest problem. Przepustnica po prostu jak wkręca się tą śrubę jest tam zmielona przepustnica i zapewne dlatego nie da rade ustawić trzeba na lince. Okej z tym problemem jutro sobie poradzę bo jadę kupić nowa przepustnice. Ale jest jeszcze inny... otóż czy jak mam zepsutą tą przepustnice to też może go zalewać ? bo jak go odaplę wrzucę 1 i ruszam to muuuuuuuuu i dopiero potem się zbiera. Tak samo jak jadę na 3 i się zatrzymam wrzucę 1 i jak mu nie dam gazu to mu mu mu i dopiero wtedy się zbierze. Najlepsze jest to że jak go postawie dam mu luz zamknę kranik i on pochodzi na tym wolnych a pod koniec jak juz wszystko przepali dostaje maksymalnych obrotow po czym gaśnie... Robiłem remont całego silnika cieszyłem się nim tydzień bo wszystko działało pięknie a teraz tak dziwnie on działa... Czy to może być spowodowane uszkodzoną przepustnicą ?

Dodam że gaźnik jest wyczyszczony do perfekcji razem z dyszami, kranik tak samo, zapłon ustawiony. No wszystko powinno działać a tak niestety nie jest :/ aaaa i jeszczze iglica jest na samej górze...
Tutaj jest film pewnego użytkownika na yt http://www.youtube.com/watch?v=Hz2miSodehY on ma ten sam problem tylko on ma otwarty kranik Smile napisal w komentarzu że przyczyną tego było: Wymieniłem przepustnicę w gaźniku. Miała wyrobione to miejsce w które wsuwała się śrubka od wolnych obrotów. I sprawdź czy nie ma nieszczelności na połączeniu gaźnik-króciec i króciec-cylinder. MUSZĘ WYMIENIĆ TĄ PRZEPUSTNICĘ I ZOBACZYĆ Smile
Jak zamkniesz kranik to zawsze wpadnie w wysokie obroty, bo dostaje powietrza więcej od benzyny, jest to całkowicie normalne. A co do ruszania, u mnie też jak nie dać gazu i nie puszczać sprzęgła "na dwie raty" to rusza powoli i lekko szarpie. A co do przepustnicy - gdy jest uszkodzona to na pewno jej wina, ale sprawdź także dyszę niskich obrotów i pobaw się ustawianiem powietrza, zobaqcz czy nie dostaje lewego za dużo.
Lewego raczej nie dostaje Smile a moja stwierdzenie do tego co pisałeś Smile jak go zrobiłem i zamknąłem kranik to chodził i miał DELIKATNIE większe obroty jak kończyła się benzyna Smile a teraz ma maksymalne. No cóż dzięki za radę jutro zrobię tą przepustnice i dam znać co i jak Smile
Kupilem nowa przepustnice lepiej działa ale dalej mam wrazenie ze go zalewa bo CZASAMI zamuli go i zgasnie :/
Musze kupic ta gumeczke do kranika bo na zamknietym leje sie ;D ale malutenko ale sie leje, bylem w motozbycie to dali mi jakas korkowa co rozlecialo sie poo 1 dni... wie ktos gdzie moge nabyc ta gumeczke zamiast tego korkowego shitu ?
Zrobiłem uszczelke z wezyka jest idealna nic nie cieknie ;D
Przekierowanie