01-09-2013, 12:39:52
Cześć mam problem z moim ogarkiem otóż na tej śrubce od obrotów mogę ją wykręcić i wkręcić a i tak mu wolnych obrotów nie ustawie. Tak wiem w czym jest problem. Przepustnica po prostu jak wkręca się tą śrubę jest tam zmielona przepustnica i zapewne dlatego nie da rade ustawić trzeba na lince. Okej z tym problemem jutro sobie poradzę bo jadę kupić nowa przepustnice. Ale jest jeszcze inny... otóż czy jak mam zepsutą tą przepustnice to też może go zalewać ? bo jak go odaplę wrzucę 1 i ruszam to muuuuuuuuu i dopiero potem się zbiera. Tak samo jak jadę na 3 i się zatrzymam wrzucę 1 i jak mu nie dam gazu to mu mu mu i dopiero wtedy się zbierze. Najlepsze jest to że jak go postawie dam mu luz zamknę kranik i on pochodzi na tym wolnych a pod koniec jak juz wszystko przepali dostaje maksymalnych obrotow po czym gaśnie... Robiłem remont całego silnika cieszyłem się nim tydzień bo wszystko działało pięknie a teraz tak dziwnie on działa... Czy to może być spowodowane uszkodzoną przepustnicą ?
Dodam że gaźnik jest wyczyszczony do perfekcji razem z dyszami, kranik tak samo, zapłon ustawiony. No wszystko powinno działać a tak niestety nie jest :/ aaaa i jeszczze iglica jest na samej górze...
Tutaj jest film pewnego użytkownika na yt http://www.youtube.com/watch?v=Hz2miSodehY on ma ten sam problem tylko on ma otwarty kranik napisal w komentarzu że przyczyną tego było: Wymieniłem przepustnicę w gaźniku. Miała wyrobione to miejsce w które wsuwała się śrubka od wolnych obrotów. I sprawdź czy nie ma nieszczelności na połączeniu gaźnik-króciec i króciec-cylinder. MUSZĘ WYMIENIĆ TĄ PRZEPUSTNICĘ I ZOBACZYĆ
Dodam że gaźnik jest wyczyszczony do perfekcji razem z dyszami, kranik tak samo, zapłon ustawiony. No wszystko powinno działać a tak niestety nie jest :/ aaaa i jeszczze iglica jest na samej górze...
Tutaj jest film pewnego użytkownika na yt http://www.youtube.com/watch?v=Hz2miSodehY on ma ten sam problem tylko on ma otwarty kranik napisal w komentarzu że przyczyną tego było: Wymieniłem przepustnicę w gaźniku. Miała wyrobione to miejsce w które wsuwała się śrubka od wolnych obrotów. I sprawdź czy nie ma nieszczelności na połączeniu gaźnik-króciec i króciec-cylinder. MUSZĘ WYMIENIĆ TĄ PRZEPUSTNICĘ I ZOBACZYĆ