Witam
gdzieś słyszałem że podobno można wymienić wałek zdawczy bez rozpoławiania silnika czy to prawda jak tak to jak to zrobić?
Da się odkręcasz dekiel od sprzęgła zdejmujesz sprzęgło odkręcasz koło przekładni następnie szczypcami wyjmujesz taki seger (zabezpieczenie) i wyciągasz wałek (nie wiem jak jest w 223)
W 223 masz wałek krótki jak w np. wsk.
PS. Czyli jednak znów zmieliło ci wieloklin? A tak się upierałeś...
w 205 się da !
bo sam tak robiłem
To wytłumaczcie mi to krok po kroku
To se ku*wa znajdz poradnik o tym na konkurencyjnym forum jest
To będzie dla Cb jakaś mobilizacja aby poszukać czegoś na Google a nie całe życie żyć w przekonaniu że ja jestem leń niech ktoś inny mi to znajdzie
Nie lubie siebie cytować
(26-08-2013 10:22:34)MIREK.M2 napisał(a): [ -> ]Da się odkręcasz dekiel od sprzęgła zdejmujesz sprzęgło odkręcasz koło przekładni następnie szczypcami wyjmujesz taki seger (zabezpieczenie) i wyciągasz wałek (nie wiem jak jest w 223)
stqc ciota jesteś i leń.
On grzecznie pyta jak to zrobić, a Ty się rzucasz jak Reksio na szynkę. Idź sobie...
Dawido_99 ja osobiście nie wierzę w to że się tak da.
(26-08-2013 16:15:59)Taśma napisał(a): [ -> ]stqc ciota jesteś i leń.
On grzecznie pyta jak to zrobić, a Ty się rzucasz jak Reksio na szynkę. Idź sobie...
Dawido_99 ja osobiście nie wierzę w to że się tak da.
Taśma zamknij czasami swoją mo**e bo taka prawda niedługo będą się pytać jak skorzystać z WC i tego typu pytania...
Tak ciężko poszukać mimo tego że ten temat był już przerabiany na tym forum
Jestem tu dwa razy dłużej i nie pamiętam takiego tematu...
Mirek a na wałku jest jakiś tryb? może spaść?
Na wałku masz koło przekładni Jak wbijasz 2 to przesówka zazębia się z wałkiem. Proponuję wbić 1 i wyciągnąć wałęk
z prawej strony na to zakłada się koło przekładni to to z gwintem wyciągnąć?