Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart gaźnik 16n-3-4 próba problem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Siemka
Dziś zdobyłem dwa gaźniki 16n3-4.(dostałem za free), zrobiłem z nich jeden i zamontowałem do Charta. Mam problem nie moge go wyregulować , wogóle nawet nie wiem co zrobić z tym moim problemem. Charcik odpala wszystko pięknie i wogóle ale nie moze sie kręcić na nim na obroty. powyżej 1/3 gazu robi tzw buuuu nie wiem czy go zalewa czy coś. Czego to moze być wina co wyregulować w gażniku ??
Ps. Nie mam założonego filtra, ani linki ssania.
Z tego co też słyszałem to taki gażnik to zły wybór dla Charta ale z tego co zauważyłem w porównaniu z poprzednikiem pali dużo dużo mniej i moc jest wieksza (przejechałem sie na pół gazu)
Załóż gumę najpierw i sprawdź z jakimś schematem czy kpl.

PS ustaw poziom paliwa bo w nich się chyba ustawia Wink
weź mi powiedz jak ustawić ten poziom paliwa w tym gaźniku. Gaźnik jest kompletny co do filtra zaraz bede miał stożek :F
Może dam filma z YT jak ustawia poziom paliwa w gaźniku 16n?
http://www.youtube.com/watch?v=m9eaAegAvy0


Masz też jakiś skany z instrukcji tego gaźnika http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1319653371.jpg
http://obrazki.elektroda.pl/4941399700_1319653467.jpg
jak ja się cieszę że kupiłem ten gm13f i mam spokój z tym
(23-08-2013 17:02:42)EGON napisał(a): [ -> ]jak ja się cieszę że kupiłem ten gm13f i mam spokój z tym

Co to wnosi do tematu ? Napewno 14MC jest lepszym rozwiązaniem niż GM13F

Karolu jak nic z tym nie zrobisz to nie ma co się denerwoać tylko zmień gaźnik na 16n1-11

PS EGON mogłeś właśnie taki gaźnik Sb kupić niż ten GM13f (chodzi mi o gaźnik 16n1-11)
Generalnie w Chartach jest często tak że gaźnika od Simsona nie da się wyregulować. Jednym trochę pochodzi i zaczynają się cyrki drudzy zaś od początku mają problemy.
Kolega ma nawet w Simsonie problemy z tym gaźnikiem. Pochodziło mu to jakiś czas i zaczęło strzelać fochy, teraz ma ciągłe problemy z regulacją. Pakuj do Charta 16n1-x i będziesz miał dobry gaźnik i święty spokój z tym tematem. Piszę to z własnego doświadczenia, a Chartem robię setki kilometrów miesięcznie i jeździłem na takim gaźniku nawet w zimie - nie było żadnych problemów. Gdyby nie to, że mi tamtego Charta ukradli, to pewnie do dzisiaj bym jeździł na 16n1.
http://img122.imageshack.us/img122/2025/beztytuulr6.jpg
Regulujesz języczkiem przy pływaku ale to są dane idealne do simsona co do charta to sam musisz dojść co i jak.
Oprócz tego możesz jeszcze regulować na iglicy a i tuż przy praktycznie króćcu od góry pod plombą jest ukryty wkręt regulacji mieszanki.
Może trzeba będzie dyszę zmienić, ja też nie mam miłych wspomnień z gaźnikami od simsona prócz binga17
A stachu powiedz jak Ci chodził Chart na Bingu17 i jaką to ma gardziel bo podobno nie jest to 17mm Big Grin

Aha ja może na dniach przetestuje gaźnik od silnika FMB139 (gaźnik Japoński) zobaczymy jak to będzie chodzić wiem że ma to gardziel 16mm Big Grin
Teraz wogóle nie pali. Tylko jak podleje mu w miejsce gdzie sie przykręca przepustnice. Tak ze gaźnik do czyszczenia i powinno być już w porządku. Wiem ze 16n1 byłby lepszym rozwiazaniem ale chce sie jeszcze z tym chwile pobawić Big Grin Z czego zrobić filtr powietrza do tego gaźniczka ?? bo niestety stożek mi sie nie mieści
Próbowałeś dobrać jakiś mały stożek ewentualnie filtr tego typu (są różne rozmiary):
http://allegro.pl/filtr-powietrza-polini...43689.html

Ja w razie wymiany filtra siatkowego myślę nad takim jak wyżej. Niekoniecznie tej firmy, bo drogie to, że szok, tylko coś w ten deseń jeśli chodzi o kształt/wymiary. Może da się to zmieścić.
naciągnij rajstope albo kawałek szmaty i izolacja
Spróbuj przytkać ręką trochę filtr powietrza bo może za dużo powietrza dostaje
gaznik org czy teraźniejszy ?
Stron: 1 2
Przekierowanie