Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Gaźnik, moc, zapłon. Kilka pytań.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Od rozpoczęcia remontu wymieniłem cylinder, tłok, pierścienie, kolanko, zamontowałem tłumik od simsona, simmering na wale, uszczelki głowicy i dokładnie wyczyściłem gaźnik. Dopiero teraz pojawił się duży problem z mocą.
1. Czy regulacja gaźnika ma duży wpływ na moc?
2. W gaźniku, pod iglicą wkręca się szerszą dyszę, czy węższą?
3. Część gaźnika, która styka się z głowicą delikatnie wygięła się po łuku od wieloletniego nacisku nakrętek. Podłożyłem dodatkową uszczelkę, ale boje się nieszczelności - czy mogę ten łuk zetrzeć papierem ściernym?
4. Mam spory problem z wyregulowaniem gaźnika i zacząłem się zastanawiać, czy przyczyną nie jest rozregulowany zapłon. Objawy są generalnie takie, że nie mogę w regulacji dojść do momentu, w którym przepustnica jest prawie zamknięta śrubą, a obroty się trzymają. tak jakby mi nie starczało śrubki do regulacji obrotów. Nie wiem, może lewe powietrze?
5. Tak, czy siak chcę się zabrać za sprawdzenie zapłonu, ale nie znam się na nazewnictwie i nie wiem co jest co w tej "puszce". Czy mógłby ktoś podać jakiś link do czytelnego schematu, albo chociaż opisał jak sprawdzić, czy jest iskra na 3 mm przed GMP?
6. I jeszcze chciałem się upewnić czy biegi reguluje się tą śrubą w ałtomacie na takim pręcie co się nazywa chyba przesówka?
Tak biegi tym regulujesz Smile . Regulacja gaźnika ma wpływ na moc . Jak dasz radę to mozesz zeszlifowac ten łuk .
A wiesz może którą dyszę pod iglicę wkręcić? Szerszą czy węższą?
1.Tak
2.Szerszą
3. Weź kawałek szyby owiń ją papierem ściernym i zetrzyj łuk potem wyczyść gaźnik (metoda sprawdzona przeze mnie)
4. Wyczyść gaźnik i wyreguluj lub wkręć dłóższą srubkę
5. To ci powinno pomóc http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...p%C5%82onu
6. Tak
Niewiem jaki masz gaźnik ale w moim dysza od wysokich obrotów (ta z większą dziórką) idzie pod przepustnice

Orto
Aha to pewnie nie mogę wyregulować bo pomieszałem dyszę. Dziękuje za pomoc.
Panowie, iskra była prawie w GMP. Wyregulowałem zapłon, trochę mocy przybyło, ale niestety nie udało mi się idealnie w 3mm przed GMP trafić, bo gdzieś na wysokości tych 3mm traci iskrę. Jest na to jakaś rada? Czy regulując gaźnik mam w tym kręceniu śrubkami dojść do momentu, że przepustnica jest kompletnie zamknięta, a trzyma obroty? Bo nie jestem w stanie tego osiągnąć. Czy to może dusze są do wymiany?
Przekierowanie