30-07-2013, 19:07:36
30-07-2013, 20:39:07
aha dużo się dowiedziałem :/
30-07-2013, 21:32:22
Ogólny stan tak jak przy kupnie innego motoru.
Stan silnika czy nic nie stuka nie puka.
Czy nie ma żadnych przedarć co oznaczało by jakąś glebę.
Taki mały test aby sprawdzić czy motor nie miał poważniejszego dzwonu:
1.Weź motocykl
2. Idź na piaszczystą drogę
3. Prowadź motor po linii prostej i zobacz czy tylne koło podąża za przednim.
Oczywiście jazda testowa, sprawdź przełożenia czy biegi wskakują bez problemów.
Światła i inne duperele, co najważniejsze zgodność nr. ramy z tym co jest w dowodzie itp.
Stan silnika czy nic nie stuka nie puka.
Czy nie ma żadnych przedarć co oznaczało by jakąś glebę.
Taki mały test aby sprawdzić czy motor nie miał poważniejszego dzwonu:
1.Weź motocykl
2. Idź na piaszczystą drogę
3. Prowadź motor po linii prostej i zobacz czy tylne koło podąża za przednim.
Oczywiście jazda testowa, sprawdź przełożenia czy biegi wskakują bez problemów.
Światła i inne duperele, co najważniejsze zgodność nr. ramy z tym co jest w dowodzie itp.
11-12-2013, 20:45:57
Jak stan bdb to powinien zapalić od pierwszego kopa.