Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Silnik po remoncie problem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. W mojej motorynce zrobiłem remont silnika z powodu zużycia łożysk uszczelek itp. Wymieniłem:
wał
łożyska
simmeringi
pierścienie
uszczelki
platynki
podstawę iskrownika
świecę

Następnie wszystko wyregulowałem motorynka jedzie max 15 km/h i wyprzedzają mnie kible kiedyś było na odwrót. Co mam z tym zrobić?? Czy to wszystko musi się dotrzeć?? I co by dał tłumik od ogara 200?? Dodam że wszystko jest wyregulowane pali od kopa o lewym powietrzu nie ma mowy bo 4 razy zmieniałem simery
Chociaż 50km powinieneś docierać.
zrobiłem ok 20
A nie ślizga ci się na szprzęgle aby?
nie ślizga
Doszedł nowy problem że nie zawsze zapala na ciepłym silniku
Simmering albo wyskoczył albo puszcza (strona ZAPŁONU)
Ja stawiam na docieranie. Skoro pierscienie nowe to sie dociera 2-3 baki zeby juz byla dotarta konkretnie. I na 1/4 manetki potem stopniowo coraz wiecej. Ale jak kto woli, jeden dociera 5km jeden 50 a trzeci 500
Na równi to moze byc gaźnik albo sprzęgło albo kompresja ucieka
ALe nie sprecyzowales czy ona sie muli czy poprostu jedzie tak wolno? Opisz dokladnie problem, jak rusza z 1? Skoro jedzie 15km/h to raczej ciezko jej wbic 2bieg
(14-07-2013 17:09:00)Mysiu napisał(a): [ -> ]Simmering albo wyskoczył albo puszcza (strona ZAPŁONU)
Przecztaj jeszcze raz




(14-07-2013 18:22:35)mlody191 napisał(a): [ -> ]ALe nie sprecyzowales czy ona sie muli czy poprostu jedzie tak wolno? Opisz dokladnie problem, jak rusza z 1? Skoro jedzie 15km/h to raczej ciezko jej wbic 2bieg

Nie ma żadnego muła podrywa przód do góry. Jedzie wolno, z 1 rusza normalnie jak każdy romet. Na 2 pojedzie tylko wolniej się będzie zbierać

(14-07-2013 17:59:45)Romeciarz351 napisał(a): [ -> ]Na równi to moze byc gaźnik albo sprzęgło albo kompresja ucieka

Nic z tych spraw wszystko sprawdzałem
Pomoże mi ktoś z tym rometem
uszczelka pod glowica masz. ? kondensator. ?
uszczelke pod głowicą mam kondensator dobry sprawdzałem na kilku
A może uszczelka jest załozona na odwrót przy gaźniku? JA bym ci poradził, wymienic jeszcze raz pierscienie i na nowo ją docierać. Tylko DOCIERAĆ ! A nie od razu buta. SKoro mówisz ze, wymieniiles pierscienie i 50km przejechales i juz na kolo stawia...

Takze wymien pierscienie i powoli docieraj.
Stron: 1 2
Przekierowanie