Zerwał mi się klin na wale
Jak wyciągnąć resztkę po klinie? Czy jest możliwość naprawy ?
nie naprawisz kilna muszisz dać nowy
Klin został ścięty pół klina zostało w wale .Jak wyciągnąć tą reszte klina ?
Weź mały śrubokręt (może być przecinak
) i młotek. Klin jest pół okrągły powinien wyjść. Ja osobiście też tak miałem. Jak już to zrobisz weź podkładkę (taką pod śrubkę.
) musi być taka szeroka jak szczelina po starym klinie. Obetnij 2,5mm i włóż w ten otwór. Nie przejmuj się że wystaje. Jeśli Magneto nie będzie chciało wejść to spiłuj troche tej nakrętki.
U mnie to działa.
Lepiej kupic nowy klin po z takiej podkładki to ci się zaś zerwie.
(08-07-2013 20:35:24)BartuS napisał(a): [ -> ]Lepiej kupic nowy klin po z takiej podkładki to ci się zaś zerwie.
I tu się mylisz klin dorobiony z podkładki jest mocniejszy niż te dzisiejszej produkcji
Moim zdaniem jakośc kupnych jest dobra mój trzyma już 2 lata
Ja dziś do robiłem z podkłaki i pojezdziełem 30 minut i się zerwał
Tutaj twardość klina niema znaczenia,bo magneto i wał jest na połączeniu stozkowym i to ono przenosi siłę,a nie klin.
Ustaw dobrze zapłon. Bo inaczej będzie ci cały czas zrywać, nie ważne z czego zrobisz. Też tak miałem. Jechałem parę metrow,strzelił i wracałem na piechotę. Kupne kliny są dobre zrobiłem na jednym już ok 600 km.
Czy wy w ogóle patrzycie na daty? Że nie wspomnę o tej jebitnej złotej łopacie wręczonej wyżej. Zamykam ten bajzel.