Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet 200 problem .
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mój ogarek się zatarł . Za późno się zorientowałem że nie mam oleju , a po dolaniu pochodził ok 5.min i stanął ;c . Chciałbym się dowiedzieć co muszę wymienić , ile to będzie kosztować i czy opłaca się to samemu robić Big Grin
Ale jeździłeś bez oleju w skrzyni czy na czystej benzynie? Jak na czystej bezynie to napewno cylinder(możesz oddać do szlifu, tłok, pierścienie, i zobaczyć stan wału.
w baku miałem mieszankę , nie miałem oleju w skrzyni. Dolałem ale za pózno pochodził tylko coś pykło, dodam że wał tłok kręcił sie do pewnego momentu i stawał , cofałem i ciągle stawał w jednym miejscu .
Najlepiej rozbierz silnik i zobacz.
Cały ? . Ja się dopiero uczę : P . Jakbyś mógł opisać dokładniej co zrobić bym był wdzięczny bardzo : )
Ps. Mam pytanko , jeśli nie miałem oleju w skrzyni / silniku nie wiem gdzie to tam idzie , mógł się zatrzeć ? .
(15-06-2013 00:00:51)Lenek napisał(a): [ -> ]w baku miałem mieszankę , nie miałem oleju w skrzyni. Dolałem ale za pózno pochodził tylko coś pykło, dodam że wał tłok kręcił sie do pewnego momentu i stawał , cofałem i ciągle stawał w jednym miejscu .

Ogar 200 to 2T tak ze jak była odpowiednio zrobiona mieszanka silnik nie powinien sie zatrzeć. To ze oleju w skrzyni nie było nic poważnego nie powinno sie stać tylko co lekko sprzegło dostało i skrzynia, zatrzeć na cylku sie nie mógł Smile
A jak dzwoniło mi w silniku , podejrzewam Pierścienie , to mógł się rozwalić pierścień i zablokować wał tak że kręcił się a w pewnym momencie stawał ?
odkręć lewą pokrywę silnika i sprawdź jak wygląda sprzegło.
A jak powinno wyglądać ? Tongue . Sory mam 15 lat ,choć uwielbiam motocykle , ale mało się znam , dopiero sie uczę Tongue
(15-06-2013 00:17:36)Lenek napisał(a): [ -> ]A jak dzwoniło mi w silniku , podejrzewam Pierścienie , to mógł się rozwalić pierścień i zablokować wał tak że kręcił się a w pewnym momencie stawał ?
Tak jesli pękł pierścień lub wypadło zabezpieczenie sworznia to jest wszystko mozliwe. Rozebrać góre silnika i zobaczyć czy jest tam wszystko w porządku
Bardzo trudno jest złożyć go później ?; > .
Tam są 3 tarcze. One się wycierają po jakimś czasie. Najlepiej zrób tak:
-odejmij zawleczki z kosza sprzegłowego
- wyjmij tarcze ,zrób zdjęcie i wstawi na forum tu ktoś ci powie czy jeszcze się nadają do jazdy czy nie.
A pierścienie sprawdzić , wyjąć cylek ?
Tak. Odkrecasz 4 próby od strony koła, zdejmujesz głowice, Odkrecasz 2 śruby od kolanka wydechu i zdejmujesz cylinder, tylko delikatnie, sprawdź czy cylinder nie ma rys w środku i tłok tak samo. sprawdź stan pierścieni. jeśli będą nadłamane lub uszkodzone to wymień je.
W moim ogarku jak gasł to była Krzywka ocierająca o kondensator i zwarcia się robiły. Na wysokich obrotach było dobrze, a olej mi ze skrzyni cieknie bo nie mam Tulejek kapy od sprzęgła.
Przekierowanie