20-05-2013, 17:07:51
Stron: 1 2
06-06-2013, 20:25:42
(20-05-2013 17:07:51)sobozow napisał(a): [ -> ]Zostaw człowiek który nie miał z tym styczności i nie chce mu się przeczytać odpowiedzi na jego post. Tego nie zrozumie.
Ciekawe....
Dziś znowu próbowaliśmy odpalić charta ale nie udało się , benzyna dopływa a świece wymieniłem na f100.
Podliczając to że na "pycha" też się nie udało a jak już miał zapalić to wrzucił się luz -,-
06-06-2013, 20:47:09
Miernik uniwersalny w ręce i zmierz rezystancje cewki zasilania CDI i impulsatora. To, że jest iskra, nie znaczy, że silnik będzie pracował. Cewka zasilająca powinna mieć rezystancję na poziomie 750,a impulsator ok 28. Takie "odzywanie" się Charta na chwilkę, wygląda na uszkodzenie cewki zasilającej CDI (jeżeli wykluczymy gaźnik)
06-06-2013, 20:51:32
ok.. później ogarnę, dziś próbowaliśmy go odpalać na kopa, pych (na każdy sposób) Czy będę musiał kupować nową cewkę?
A co do odzywania się to może RAZ "buchnie" ale bardzoooo rzadko.
A co do odzywania się to może RAZ "buchnie" ale bardzoooo rzadko.
06-06-2013, 20:52:28
Miałem to samo że benzyna spod mocowania tłumika do cylindra kapała nie przepalona a winą była zbyt bogata mieszanka i kondensator
06-06-2013, 20:54:36
(06-06-2013 20:52:28)Romeciarz351 napisał(a): [ -> ]Miałem to samo że benzyna spod mocowania tłumika do cylindra kapała nie przepalona a winą była zbyt bogata mieszanka i kondensator
"KONDENSATOR" jedno słowo tyle zmartwień
06-06-2013, 20:55:20
W Charcie nie ma kondensatora
To jest elektronik. Cewka zasilająca + impulsator. Tyle w prądnicy jest do zapłonu!
To jest elektronik. Cewka zasilająca + impulsator. Tyle w prądnicy jest do zapłonu!
06-06-2013, 21:00:03
Jeszcze jedno .. czy wiecie może czy to może być wina czegoś w "środku" silnika? Chodzi mi o coś innego niż cewki.
07-06-2013, 15:30:50
jak obraca się płynnie i sie nie blokuje to silnik w środku jest sprawny
Stron: 1 2