Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 z silnikiem od Jawy.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Siemka !
Mam taka sprawe Smile
Posiadam Ogara 200 z silnikiem od Jawy 50. :F Otoz, motor jezdzi ale nie wyciska tyle ile powinien :/.
Wiecie co zrobic aby poprawic jego osiagi? (:
Może jest zablokowany? Poszukaj na googlach o dławieniu silników 223.
Pewnie myślisz że jest to ładnie wykonana przeróbka ogara 200 że ma silnik jawy :F Otóż nie takie były właśnie ogary 200
Ile silnik ma przebiegu ??
Z którego roku masz rometa???(albo silnik blokowany,albo remont)
Przebieg ma bardzo duzy, gdyz kupilem go od sasiada prawie codziennie go uzywal Smile
Najpredzej w moim romecie to zablokowany silnik. Tylko teraz jak to sprawdzic i odblokowac? :F
normalnie jest sprawdzić i odblokować w blokowanym dysze w gażniku były mniejsze i kolektorek dolotowy miał okrągły mały otwór i kolanko wydechowe podobno 10cm wchodziło w tłumik a odblokować to łatwo jest kolektorek nieblokowany najlepiej z czeskiego 223 dysze z orginalnego czeskiego jikova co też do 223 szedł i kolanko nieblokowane można kupić obecnie w sklepie i z 2km blokowanych moc wzrasta do 3,5 niezablokowanych
Ale jak silnik trup to nie licz na rakiete Big Grin
(16-05-2013 19:25:51)stqc napisał(a): [ -> ]Ale jak silnik trup to nie licz na rakiete Big Grin

Ty już odrazu trup.oceniasz kogoś po opisie?To jak byłby zamulony od oleju to też remont?
dolączę sie od do którego byly blokowane bo ja mam 87 rocznik.
Od 84 chyba. W każdym razie twój org. na pewno był dławiony.
co ciekawe mój jest z 86 roku ma odblokowany gażnik (większe dysze paliwowe) i kolektorek nieblokowany a był tylko na kolanku wydechowym zablokowany a jest to orginalny ogar więc może jak tam im się złożyło w fabryce
ktoś wymieniał dysze (lub cały gaźnik) i kolektor ssący.
(16-05-2013 19:25:51)stqc napisał(a): [ -> ]Ale jak silnik trup to nie licz na rakiete Big Grin

Idź prostuj charta, a nie piszesz głupoty -.-
Ja mam u siebie ponad 120k najechane na tym silniku i jeszcze rozpoławiany nie był, a lata lepiej jak 3 twoje Charty na raz.

Nie ma tutaj kolektora dolotowego itd. tylko jest króciec :F

Dysz nie trzeba wymieniać, na "małych" dyszach też dobrze jeździ.
Sprawdź jaki masz kształt otworu w króćcu, jeśli "kwadratopodobny" to odblokowany, jeśli okrągła mała dziurka to zablokowany. Kolanko w odblokowanym powinno wchodzić na około 4cm w tłumik.
I w sumie to tyle :F


@Marw, przypuszczam że ktoś już próbował u Ciebie odblokować, ale nie skończył, ale nie wiedział o kolanku Wink
dysze wysokich zmien na 68 albo 70 jak masz mniejsze ,a niskich na 38 lub 40,kruciec jak masz okragly otwor przy gazniku to rozwierc pilnikiem na wiekszy ,blokowala rowniez przerwa na platynach ,ja mialem to samo zmienilem przerwe i na starcie na kolo staje,moze masz walniete pierscionki i przepuszcza ,bo komprechy nie ma,l.ewe powietrze dostaje trzeba posprawdzacSmile
(17-05-2013 10:49:44)aion18 napisał(a): [ -> ]dysze wysokich zmien na 68 albo 70 jak masz mniejsze ,a niskich na 38 lub 40,kruciec jak masz okragly otwor przy gazniku to rozwierc pilnikiem na wiekszy ,blokowala rowniez przerwa na platynach ,ja mialem to samo zmienilem przerwe i na starcie na kolo staje,moze masz walniete pierscionki i przepuszcza ,bo komprechy nie ma,l.ewe powietrze dostaje trzeba posprawdzacSmile

Zapłonu bym nie ruszał bo jak typ na ogara 200 mówi że jest przerobiony na silnik jawy to ma małe pojęcie, niech zostawi zapłon w spokoju bo coś spieprzy...
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie