Siema jest taki problem nie moge wyregulować biegów w 019 wyskakują mi biegi Jak ustawie 2 i 1 dobrze to niema trójki jak ustawie że są wszystkie to znów wypada każdy. Co sie stało ??
P.S. tryby są w porządku i wodzik też
Gdy ustawisz 2 i 1 to nawet po rozpędzeniu nie ma 3 bo u mnie tak jest że muszę go do odpowiedniej prędkości rozpędzić a kulka w automacie zmiany biegów jest bo jak wyskoczyła to też taki problem będzie
kulka w automacie jest
nawet przy rozpędzeniu nie ma 3 podejrzewam że automat ma luzy a nie wiem czy to wpływa na biegi
a żeby nie robić nowego tematu to się spytam w wątku u kolegi, mam 019 i nie mam 1 trybu, na 2 raz jedzie a nie raz strzeli i na 2 przerywa i szarpie, na 3 jedzie pięknie, jaki to problem, z tą 1? bo jak wrzuce 1 to tak jakbym na luzie stał
(15-08-2011 23:21:07)olo1200 napisał(a): [ -> ]nie mam 1 trybu, na 2 raz jedzie a nie raz strzeli i na 2 przerywa i szarpie, na 3 jedzie pięknie, jaki to problem, z tą 1? bo jak wrzuce 1 to tak jakbym na luzie stał
Napisałeś ze nie masz pierwszego trybu to i chyba 1 nie będziesz miał
trybu, chodzi o 1 bieg jak go wrzucam to dalej jest luz , może to problem z regulacja?
Olo, to się zastanów nie masz trybu, czy Ci jedynka nie wchodzi...
Co do tematu - Silnik 019 słynie ze słabej dokładności skrzyni. Dlaczego? Ponieważ automat zmiany biegów ma już nakręcone swoje kilometry, dlatego też regulowanie go jest syzyfową pracą
Ten typ tak ma
znaczy nie wiem czy nie ma trybu, po prostu wbijam 1 to czuć że bieg wskoczył ale on nie rusza, tak jakby nie było biegu
wodzik poszedł sie j***ć u mnie było to samo wbijałeś bieg a on nie ruszał a bez odpalanie biegi były
ale nawet jak jest wykończony to wbijam 1 a on ma jakby luz
Rozbierz silnik to się przekonasz
Albo odkręć wodzik od automatu, wyciągnij go na max (kombinerkami np) i zobacz czy wtedy masz jedyneczkę
Jeśli nie to rozpoławianko i układanie zębatek
jestem w tym zielony, żeby dostać się do automatu muszę odkręcić magneto i zapłon? I jakby ktoś miał zdj. To niech zaznaczy jak wodzik wygląda
Do tego wystarczy kapę magneta zdjąć. Wodzik to taki pręcik wystający z silnika i przykręcony do automatu na górze
Trudno go nie zauważyć
ok Tomek i ten pręcik mam mocno ciągnąć i co wtedy?
Jak go podciągniesz na max do siebie, wtedy ustawisz go w pozycji 1 biegu. Wtedy się okaże, czy ta jedynka jest, czy jej nie ma
Jeśli jest, będziesz musiał kombinować z ustawieniem tej "nakrętki regulacyjnej" tak, aby wszystkie biegi wchodziły prawidłowo