Profesjonalnie-wkrętak udarowy.
Łby już całkiem zjechane? Jeśli nie to zaprzyj silnik o coś i próbuj. Można śrubokręt przycisnąć do zewnętrznej części i próbować młotkiem że tak powiem"prostopadle" do śruby.
Jeśli zjechane absolutnie to można spróbować coś naspawać. I wymień sobie na ampulowe, unikniesz problemów w przyszłości.
No właśnie niektóre są całkiem zjechane a niektóre nie ale wszystkie nie chcą puścić
Jakoś musisz psiknąć WD, może dostanie się do gwintu,w ostateczności pozostaje wiercenie.
Tu Ci wytłumaczyłem o co chodzi z tym młotkiem. Zasada jest taka że działając tą metodą działasz udarowo na największym możliwym ramieniu.
To czarno-czerwone to śrubokręt oczywiście. Nie zbyt ostry i nie za tępy. To okrągłe to łeb śruby
No i tak jak napisał Przedmówca-psiknij trochę WD i daj mu czas na penetrację
Młoteczkiem działa, bo ja tak rozkręciłem swój 019.
tylko nie można przesadzić bo niektóre śruby jak masło się rozpadają. Musisz wyczuć sobie powoli.
Ja robię tak :
Jeśli śruba nie chce puścić to śrubokręt kładcę tak jak bym chciał odkręcić , ale pukam młotkiem raz albo dwa i potem próbuję własnymi siłami .
Udało mi się odkręcić, a zrobiłem tak:
Najpierw spryskałem WD40 a potem śrubokręt i młotek i poszły wszystkie
Hate to say "I told you so"
Możesz na Nas polegać
heheh
Aha. No i tak jak mówiłem-zamień na ampulowe przy okazji. Koszt paru groszy a wiele wygodniej i pewniej.
(10-05-2013 17:37:10)nie_mientki napisał(a): [ -> ]zamień na ampulowe
Mowa o imbusach?
No. Dwie nazwy dla jednej rzeczy
Jak się uprzesz to i ampulowe zajedziesz
Ja mam w 200 kape sprzęgła zakręconą śrubami ampulowymi i ktoś w dwóch zjechał tak gwint, że z co najmniej jedną mam poważny kłopot.