Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: problemy po remoncie - pomocy!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wyremontowałem silnik w Kadecie. Dzisiaj udało mi się go zapalić Big Grin pochodził może z 10 minut na wolnych i średnich obrotach. Oto kilka niepokojących mnie objawów:

- w ogóle nie trzyma wolnych obrotów
- rączka od gazu żyje swoim życiem, raz bez powodu wejdzie na wysokie obroty, raz zamuli aż zgaśnie jak tylko delikatnie skontruje
- nie założyłem jeszcze łańcucha na koło, chciałem żeby pochodził troche na nowych częściach Big Grin wyregulowałem ''na oko'' biegi, chodziło mi oto żeby znaleźć luz, no i znalazłem, ale jak kręcę wałem to zębatkę muszę trzymać mocno śrubokrętem żeby się nie przesuwała. Nie wiem czy to normalne że aby zatrzymać zębatkę na luzie potrzeba tyle siły
- gdy silnik gaśnie wyraźnie czuć że ma opór (mam nadzieje że to normalne jeszcze po remoncie)
- gdy włącze światła silnik natychmiast gaśnie

będę wdzięczny jeśli odpowiecie przynajmniej na jedne z moich objawów z tym silnikiem Smile
Ostatni problem ze światłami CHYBA rozwiązany... zauważyłem że styki kabli od iskrownika idące do stacyjki nie są izolowane i dotykają siebie.
Powiem ci tak:
-Zapłon do ustawienia
-Gaźnik do wyregulowania
-Biegi też przydałoby się ustawić
-Załóż łańcuch, przejedź się i zobacz, czy normalnie jedzie i czy nie traci mocy po zagrzaniu

To tyle, jakby co to moje GG 832992 lub PW, a najlepiej to na forum napiszExclamationExclamationExclamation
Zapłon ustawiony, biegi wyregulowane, gaźnik też wyregulowany. Po pierwszych kilometrach silnik ma moc, jeździ super ale tylko do 5 kilometrów... Tłok nie puchnie, zauważyłem że po tych 5 kilometrach silnik jest tak rozgrzany że magneto zaczyna ocierać o cewkę w jednym miejscu, przez to jest coraz słabszy, przerywa, aż w końcu gaśnie i nie ma świateł. Po kilku minutach jak ostygnie jest po problemie. Co robić w takim wypadku? Dodam jeszcze że na zimnym silniku magneto nie ociera o cewkę w tym miejscu co ociera po rozgrzaniu. Pomóżcie proszę Smile
W takim razie nie możesz nam wmawiać że masz dobrze ustawiony silnik Big Grin Spróbuj poprawić gaźnik i sprawdź przerwę na platynkach.Może to być też zła świeca. A jaki masz kolor świecy po tej wycieczce?
Świece mam F75S i ma brązowy nalot, próbowałem jeszcze na F80 jeździć i nic z tego, przerywa i strzela w tłumik
Przekierowanie