Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problem z iskrą
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam mam problem z moim 50 t-1 ,silnik 023.
Raz jest iskra raz nie ma , próbowałem na nowych świecach i dalej to samo.
Jak odkręcę dekiel poruszam śrubokrętem pomiędzy cewką zapłonową a magnetem to odpali i chodzi z jakieś 15 min a potem gaśnie i muszę znowu dekiel odkręcac itd. ,dodam jeszcze że magneto ociera o cewkę zapłonową.
Zaraz jadę po ściągacz do magneta , kupię od razu nowy kondensator.
Przy okazji ustawie zapłon i te wszystkie przerwy ,prosił bym o pomoc jak ten zapłon ustawic (chodzi gdzie np. jakimi śrubkami i wgl.)
Ustawiasz tłok 3mm przed GMP wtedy na platynkach przerwa musi wynosić 0,4mm jeżeli nie masz takiej przerwy to odkręcasz śruby podstawy iskrownika i regulujesz.
(29-04-2013 15:28:12)alek736 napisał(a): [ -> ]Ustawiasz tłok 3mm przed GMP wtedy na platynkach przerwa musi wynosić 0,4mm jeżeli nie masz takiej przerwy to odkręcasz śruby podstawy iskrownika.

Jak odmierzyc te 3 mm ?
Suwmiarką najlepiej.
Wymieniłem kondensator,tamten miał oderwane mocowanie (nie był wgl. przykręcony).
przeczyściłem iskrownik,przejechałem się kawałek i mi zgasł jak teraz chce go odpalic to strasznie strzela z gaźnika. Co mam zrobic ?
Te nowe kondensatory są do dupy. Ja wymieniłem na ten nowy i chodził jakieś 2-3 tygodnie i zaczeły sie problemy z wkręcaniem na obroty i ruszaniem. to było tylko na zimnym silniku jak był ciepły to już chodził normalnie.Lepsze są te stare kondensatory. Ja jak kupiłem tego nowego to zakładan go i przewód za kródki, musiałem przylutowywać przedłużenie.
Jak strzela z gaźnika do masz za wczesny zapłon,wyreguluj go.
napiszesz mi tak krok po kroku jak go wyregulowac ?
to mam całym iskrownikiem ruszac? jeżeli tak to w którą stronę jak stzela z gaźnika
Jak dobrze pamiętam, żeby zapłon opóźnic to musisz iskrownik w prawo przekręcic Tongue
(29-04-2013 20:13:40)BartuS napisał(a): [ -> ]Jak dobrze pamiętam, żeby zapłon opóźnic to musisz iskrownik w prawo przekręcic Tongue
Ale po co chcesz opóźniać jak on ma za wczesny facepalm
Obróć w lewo Wink
a i jeszcze jedno magneto trze mi o cewkę zapłonową
To lipa albo masz krzywe magneto albo wał.
teraz chodzi ale słychac jak magneto trze
Stron: 1 2
Przekierowanie