Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 2350 zero problemów kilka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
po generalnym remoncie silnika s38 mam kilka problemów, mimo, że zapłon ustawiony książkowo.
1. Na jedynce nie mam za nadto siły. Ruszać ruszam, ale to nie jest to.
2. Za to na dwójce przyśpieszenie jest takie normalne, więc nie wiem o co tu chodzi.
3. Nie wiem czy mam za długą linkę gazu czy co, ale za nic nie mogę ustawić wolnych obrotów, już nawet wstawiałem dystanse rowerowe i nadal linka "wisi".
4. mimo podkładki między cylider-kolanko spaliny wydostają się bardziej niż końcem wydechy. Nie mam też pomysłu jak uszczelnić połączenie kolanko-wydech, bo tam też roi się od spalin. Jeżdżę na mieszance 1:20.
5. Od trzymania jedynki podczas jazdy już mam odciski, czy to tak zawsze wygląda, czy da się coś z tym zrobić?

Za wszystkie sugestie z góry wielkie dzięki!

PS. Kondensator sprawny, przerwa na przerywaczu ustawiona, gaźnik ustawiony, szczelina na świecy ustawiona. Za równo na świecy Iskra f80 jak i na ngk b7hs zachowuję się tak samo.
Generalka tzn co wymieniałes? BYc moze jest na dotarciu i musi się dotrzeć, dlatego jest słaby.
Co do wolnych obrotów linka musi być naciągnięta
wymieniłem wszystkie uszczelniacze, i wszystkie łożyska.
Linka może być nieoryginalna i dlatego wisi. Próbowałeś na innym gaźniku? Manetka biegów powinna mieć śrubke trzymająca biegi tak żeby sama się nie obkręcała i nie powinieneś jej trzymać.
Przekierowanie