To zaworek iglicowy trzeba wymienić jak cały czas przepuszcza
Zdejmni tą pokrywe gdzie blaszka puść paliwo daj blaszke do góry czyli teoretycznie zamykasz zaworek i jak podniesziesz ta blaszke do góry podniesiesz nie odegniesz to powinno paliwo nie lecieć
k60b nic ci nie da, ba może i ci osłabi motor,ale sory jak nie możesz wszystkiego ustawić to nawet gaźnik od mz tu nie pomoże
Albo simernigi albo dysza się przypchała.
to jak myslicie zamówić k60b ? bo z tym jikowem juz nie mam sil
jak już to weź zakup od simsona s51
od simsona trzeba jeszcze robic ssanie itd a ja tego nie umiem
ja wole zalozyc i jezdzic. Prosze o odp. bo dzis chce go zamowic i chce sie spytac czy sie oplaca itd. ten chce kupic
http://allegro.pl/gaznik-k60b-romet-stel...71846.html a i jeszcze czy jak go odrazu zaloze to musze cos regulowac ?
Zawsze sie gaźnik reguluje, K60B do jawki dupny pomysł nic ci to nie da, A Jikov tonajprostszy gaźnik świata chyba, dysze na wierzchu zawsze, wszędzie dostępne, a regulacja prosta niczym budowa cepa, Wystarczy ustawić poziom paliwa i reguluje sie dawke na iglicy nic wiecej, może po prostu tej gaźnik wyczyść od środka, nie wiem sprężonym powietrzem wymocz w ropie itp..
Może zacinać się linka gazu, może być uszkodzona świeca, zbyt dużo nagaru (cylinder, tłumik) , zatkane doprowadzenie paliwa lub filtr , zanieczyszczony filtr
sprawdz wszystkie możliwości a dojdziesz do celu
dobra gazior zamowiony moze jutro przyjdzie to mysle ze odpowiecie na moje pytania jak nie bede mogl go ustawic itd ?
Zapłon do ustawienia albo gaźnik zapchany u mnie Pomogło wyczyszczenie gaźnika :-)
wlasnie zaplon ustawialem na oko bo zabardzo nie wiem jak sie go ustawia ;<
Na oko to jeden w szpitalu umarł
, masz mase, poradników jak to ustawić wczytaj sie dokłądnie, żadna filozofia
żadna filozofia jak ktos to juz umie
ale powiem ze odpali ledwo pojedzie i gasnie tak jakby nie wbijal sie na obroty