Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Nierówna praca silnika i mała moc
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Mój Romet jest słaby, że pod górkę muszę jechać na jedynce , a w dwie osoby na trójce przyspiesza do połowy manetki, a jak kręcę ją do końca to już nie przyspiesza, ale jak troszeczkę cofnę manetkę to minimalnie daje gazu. Na wysokich obrotach przerywa i spada do niskich, aż gaśnie, ale jak zatknę te dziurki w puszce na gaźniku przy tych spadających obrotach to wzrastają. A jak zamknę kranik i poczekam aż zgaśnie to przy gaśnięciu dostaje ogromnych obrotów ( nigdy tak nie było).
Kranik, gaźnik, kolanko,tłumik wyczyszczone. Uszczelniacze, pierścienie i dysze nowe. Zapłon i gaźnik regulowałem już tyle razy, że już nie mam siły. Mam ochotę wziąć szlifierkę i pociąć go w h*j. Pomocy!!!
Wymień kondensator,ustaw zapłon, wymień świece.
To że po zakręceniu kranika dostaje wysokich obrotów to nic wielkiego zawsze się tak dzieje jak juz nie ma paliwa to albo wyje albo wpada na wysokie obroty.
Zobacz jak jest ustawiony rowek na iglicy moze go zalewa i nie ma sily zeby to spalic
Zmień kondensator ustaw zapłon i przerwę na świecy oraz sprawdź gdzie masz zabezpieczenie iglicy.
Iglicę przestawiałem, bo blaszka byłą najwyżej i dałem ją jeden niżej rowek.
Jutro wymienię kondensator i powiem czy coś się zmieniło.
Raczej pomoże
Wymieniłem kondensator i wyczyściłem iskrownik oraz dałem nowy uszczelniacz pod iskrownikiem bo był popsuty i pluł mieszanką na spód iskrownika. Romet jest trochę mocniejszy, ale jeszcze nie jest na tyle silny, żeby swobodnie jechać we dwóch.

Zauważyłem też, że co jakiś czas wyskakują małe, białe iskry wokół przerywacza.
A, jeszcze mam pytanko: co się powinno stać gdy nacisnę pompkę przy włączonym silniku?
Iskrzenie platynek to najczęście uszkodzony kondensator lub wypalają się platyny.
Też tak miałem i chciał nie chciał musiałem wymienić uszczelki między karterami i wtedy Romet miał prawie 2x razy większą moc. A i pierścionki zmień
U mnie jak nacisnę pompkę na włączonym silniku to go zalewa.
Ja właśnie wymieniłem uszczelkę między karterami i pierścienie bo myślałem, że to coś da, a tu nic i jeszcze po wymianie dyszy nie gasł po dodaniu gazu, ale nadal był słaby.
Przekierowanie