Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet-Bydgoszcz.pl
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Myślę, że już powoli mogę zacząć reklamować naszą nową stronę która na bieżąco powstaje pod adresem http://www.romet-bydgoszcz.pl Wink Stronka jest w pełni poświęcona Bydgoskim Zakładom Rowerowym Romet. Kilku z Was pewnie przez ostatnie dni się tam przewinęło, ale wielu jeszcze nie było Smile Naszym celem jest zebranie tam wszystkich informacji, zdjęć, artykułów, i danych dotyczących Rometu, jak i jego produktów. Już teraz gorąco polecam :F Opinie mile widziane
Słuszna koncepcja.

Sugestia pierwsza-zbierz z forum znawców rowerów(a kilku jest) i niech pomogą założyć dział o sprzętach bez silników. Toć to także Romety.
Pomysł dobry.

Sugestia druga - Weź znawców a nie znaFcuf Smile
słuchaj mam n płytce większość książek serwisowych od rometów, mam nawet w pdf'ie rozbieranie silnika 027 i składanie, oraz regulację, podaj e-maila to ci ładnie to prześlę w rar'ach, pdf'ach i innych takich fajnych rzeczach to utworzysz kategorie do pobrania, oczywiście jeśli chcesz
Spokojnie, będzie wszystko Wink Codziennie dodajemy "coś" :F
Cytat ze strony:
"Motorynką Pony 50-M-2 produkowano w latach 1980-1984, a Pony 50-M-3 w latach 1984-1989"
To jakim cudem mam M2 z 88r ? Skąd te informacje, bo nawet na durnej Wikipedii jest inaczej (chyba bardziej prawidłowo).
I tu moja sugestia.
Jak już tam coś wstawiacie, to TYLKO rzetelne i sprawdzone informacje, może nawet teksty źródłowe.
Bardzo fajny pomysł z poradnikiem - tylko jakby opis był bardziej dla laików (tzn dodać jeszcze jak zakładać, na co zwracać uwagę, jakieś patenty może) - oczywiście dotyczy to wszelkiej maści poradników, nie tylko tych, co już są.
Acha - w książce napisali coś o wymiarach sprężyn sprzęgła (że się skracają) - może warto by i o tym wspomnieć ??
I jak już wspomniano - rowery.
Generalnie idea strony bardzo mi się podoba. Oby się szybko rozwijała Smile
(09-04-2013 00:59:01)DziDzia napisał(a): [ -> ]Jak już tam coś wstawiacie, to TYLKO rzetelne i sprawdzone informacje, może nawet teksty źródłowe.

Tak się nie da. Mniejsze lub większe błędy zawsze się trafią. Najważniejsze żeby wychwycić i zgłosić.
A gdzie mój panel Administratora?
Ciekawą myśl tam znalazłem - że Mińsk jest motorowerem. :F O ile mi wiadomo, niestety - nie jest. W sumie to nawet i szkoda... Big Grin
(09-04-2013 00:23:04)rowler napisał(a): [ -> ]mam nawet w pdf'ie rozbieranie silnika 027 i składanie, oraz regulację
Z forum http://www.m***k***.pl?
(09-04-2013 01:07:26)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Tak się nie da. Mniejsze lub większe błędy zawsze się trafią. Najważniejsze żeby wychwycić i zgłosić.
Niby racja, ale ten błąd zdecydowanie większy..

Tak swoją drogą, ciekaw jestem, czy/co w Motorze pisali wtedy o tych Rometach...
Wszystkie książki i dostępne mi źródła mówią, ze produkcja motorynki 50-M-2 trwała w latach 1980 - 1984. Tylko i wyłącznie wikipedia, czyli strona na której każdy może pisać co chce i nikt tego nie weryfikuje podaję rok 88'. Ja ufam zatwierdzonym wydaniom książek i katalogów Smile Więc może masz numery bite? :F
Ładnie jest napisane że teraz krąży wiele replik Chartów 211 . Myśle że skróci to trochę mity. Ukłony za to .
Ej.

Inne:

- Zawieszenie przednie - widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym, skok 140 mm.
- Zawieszenie tylne - wahacz z amortyzatorami tłumionymi hydraulicznie, skok 65 mm.
- Ogumienie: przód - 17x2.25" tył - 17x2.75"


to na grubo mnie zastanawia.
O charcie to jest

Kilka razy rozbierałem amortyzatory tylne w charcie i jakoś nie pamiętam tam hydrauliki Wink
(09-04-2013 22:28:12)Simon napisał(a): [ -> ]Ładnie jest napisane że teraz krąży wiele replik Chartów 211 . Myśle że skróci to trochę mity. Ukłony za to .

Napisałem to bo to jest już denerwujące. Nikt nigdy nie widział oryginalnej 211 na internecie same repliki bo te felgi jeszcze można dostać. Jeszcze piszą o jakiejś pomocy do Afryki co prawdopodobnie też jest wielką bujdą taką samą jak to ,ze nazwa Chart wzięła się od nazwiska konstruktora Tomasza Charta ,który nigdy nie istniał.


(09-04-2013 22:34:03)Taśma napisał(a): [ -> ]Ej.

Inne:

- Zawieszenie przednie - widelec teleskopowy z tłumieniem hydraulicznym, skok 140 mm.
- Zawieszenie tylne - wahacz z amortyzatorami tłumionymi hydraulicznie, skok 65 mm.
- Ogumienie: przód - 17x2.25" tył - 17x2.75"


to na grubo mnie zastanawia.
O charcie to jest

Kilka razy rozbierałem amortyzatory tylne w charcie i jakoś nie pamiętam tam hydrauliki Wink

Ten siłownik w środku własnie jest hydrauliczny. W takim sensie ,ze jest zalany czymś hydro a sprężyny mu pomagają.
Stron: 1 2
Przekierowanie