18-03-2013, 01:29:26
Witajcie
No i stało się, w ciągu tygodnia od pierwszego zobaczenia "Orkana" czy innego Waganta gdzieś na forum, zachorowałem na taki rower i sam stałem się posiadaczem Rometa.
Bardzo ciężko je znaleźć. Potrzebowałem czegoś na miasto, czegoś co nie padnie łatwym łupem przeciętnego złodzieja, a MTB zostawiam na trasy.
Rowerek jest po amatorskim malowaniu przez poprzedniego właściciela, nie jest to żadne proszkowe szaleństwo. Sprzęt kupiłem już po przeglądzie, przesmarowany.
Liczyłem na rower całkowicie w oryginale, ale znikają z ogłoszeń w ekspresowym tempie, a nie mam czasu jeździć po złomowiskach.
Rowerek wymagał wstawienia szprychy z tyłu, centrowania, czeka go wymiana klocków. Oponki są w super stanie, oryginalne.
Po zdjęciu bagażnika nabiera charakteru.
Moje pytania są takie:
1. Czy ten system korbowy jest szczególnie narażony na działanie deszczu/śniegu? Gdzieś czytałem, że jazda w deszczu = smarowanie okolic suportu od nowa. Czy to prawda? Oprócz tego ta korba ma podobno mieć minimalny luz, tak mam u siebie.
2. Co muszę kupić, gdybym chciał wstawić inny mostek i inną kierownicę? Rower i tak nie jest w oryginale więc nie ma co się stresować, a ta bardzo średnio wygląda, siedzę zbyt prosto (wiem, że to turystyk).
3. Myślę co z hamulcami, na razie można nazwać je "spowalniaczami". Coś tam szumi, ale rower jedzie jak chce.
Pozdrawiam.
[attachment=2451]
[attachment=2452]
No i stało się, w ciągu tygodnia od pierwszego zobaczenia "Orkana" czy innego Waganta gdzieś na forum, zachorowałem na taki rower i sam stałem się posiadaczem Rometa.
Bardzo ciężko je znaleźć. Potrzebowałem czegoś na miasto, czegoś co nie padnie łatwym łupem przeciętnego złodzieja, a MTB zostawiam na trasy.
Rowerek jest po amatorskim malowaniu przez poprzedniego właściciela, nie jest to żadne proszkowe szaleństwo. Sprzęt kupiłem już po przeglądzie, przesmarowany.
Liczyłem na rower całkowicie w oryginale, ale znikają z ogłoszeń w ekspresowym tempie, a nie mam czasu jeździć po złomowiskach.
Rowerek wymagał wstawienia szprychy z tyłu, centrowania, czeka go wymiana klocków. Oponki są w super stanie, oryginalne.
Po zdjęciu bagażnika nabiera charakteru.
Moje pytania są takie:
1. Czy ten system korbowy jest szczególnie narażony na działanie deszczu/śniegu? Gdzieś czytałem, że jazda w deszczu = smarowanie okolic suportu od nowa. Czy to prawda? Oprócz tego ta korba ma podobno mieć minimalny luz, tak mam u siebie.
2. Co muszę kupić, gdybym chciał wstawić inny mostek i inną kierownicę? Rower i tak nie jest w oryginale więc nie ma co się stresować, a ta bardzo średnio wygląda, siedzę zbyt prosto (wiem, że to turystyk).
3. Myślę co z hamulcami, na razie można nazwać je "spowalniaczami". Coś tam szumi, ale rower jedzie jak chce.
Pozdrawiam.
[attachment=2451]
[attachment=2452]