Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Wysokie obroty po odblokowaniu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
W tą zimę postanowiłem, że oddławie swojego Ogarka, tak więc skróciłem kolanko i rozpiłowałem króciec. Ale po odpaleniu Ogar dostaje maksymalnych obrotów mimo tego, że dysza od obrotów jest już prawie wykręcona.
Poradźcie coś.
Przepustnica wisi na lince.
Przepustnica jest ok
nieszczelnosc na kruccu.
tak zwane lewe powietrze łapie, i dawkę paliwa wyreguluj czyli na iglicy posprawdzać na rózńych miejscach, i zostaw tak jak mu najlepiej
Blaszkę na iglicy daj na drugi rowek, zobacz czy rura od filtra powietrza jest szczelna i ten kadłub gzie znajduje się filtr, da uszczelki i dobrze przykręć. A tą śrubką regulujesz obroty [ta pomiędzy dyszami], przykręcając zmniejszasz a wykręcając zmniejszasz. Masz ja prawie odkrecona a dziwisz sie ze ma takie obroty ?
Pako nie mieszaj koledze jak dobrze nie wiesz to nie pisz bo regulacja obrotów tą śrubką wygląda odwrotnie jak piszesz. Weź ten gaźnik w łapy i przestudiuj jego budowe, albo chociaż ściągnij rure dolotową za gaźniku, i wkręcaj śrubkę i wykręcaj i zobacz co sie dzieje z przepustnicą

Jeśli chcesz zwiększyć wolne obroty, to tą śrubkę na sprężyce wkręcasz bardziej do gaźnika, wtedy przepustnica sie podnosi czym bardziej wkręcona śrubka tym przepustnica wyżej, a czym mnie wkręcona śrubka wolnych obrotów to wtedy, są obroty niższe i przepustnica jest niżej
Przepraszam że tak długo się nie odzywałem.
Dzisiaj poszłem do mojego ogarka, ściągłem gume od filtra powietrza, zatkałem gaźnik ręką i kopie i nie odpala, więc zrobiłem małą szczeline żeby przedostało się powietrze i ogar odpalił. Im większa była szczelina tym były wyższe obroty.
Za dużo paliwa dostaje. Opuść iglicę
Opuściłem iglice i niby wszystko dobrze, ale kiedy jadę to żeby ujechać musze na 1 i drugim biegu przekręcić manetke do końca, bo inaczej przerywa i nie może się rozpędzić, na 3 jedzie normalnie.
Przekierowanie