Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet Ogar 200 bloakdy.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Otóż,wiem że w ogarze 200 są 3 blokady na króćcu ssącym,długość kolanka i zapłon.Która z tych blokad ma największy wpływ na moc i prędkość ?
Czy jak skrócę kolanko i wymienię króciec to coś to da ?
Da i to dużo. Zapłonu bym nie ruszał.
dysze jeszcze mozna rozwiercic zeby byla wieksza dawka paliwa , skoro moc ma sie zwiekszyc.
nie mówimy o tjuninku tylko o odblokowaniu.
króciec jest w blokowanym okrągły otwór tuż za gażnikem a nieblokowany króciec jest kwadratowy
rura wylotowa wchodzi więcej w tłumik (podobno 10cm w tłumik) a w nieblokowanym na jakieś 3cm a z zapłonem bym się nie bawił chyba że masz orgnialnego jikova on miał podobno fabrycznie większe dysze
Silniki do JAWY (na czechy) miały większe dysze.
Do ogarów 200 nie ważne czy blokowany czy nie i tak miał mniejsze dysze.
(08-03-2013 01:21:25)kolis napisał(a): [ -> ]dysze jeszcze mozna rozwiercic zeby byla wieksza dawka paliwa , skoro moc ma sie zwiekszyc.

A czym rozwiercić te otwory,nie da się nowych dysz kupić ?
da rade na pewno ale zapłon też można wyregulować :_)
nic bym nie ruszał ze zapłonem tylko o 10 cm skrucił kolanko i ominoł dławik w tłumniku a raczej rozwiercicalbo wyrzucic bebechy i zostawic tylko tylna blache i zmienic kruciec z rocznika 89 i tłok 3 pierscieniowy .
Przekierowanie