Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: pomocy Chart
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
A więc:
Jechałem Chartem po wymianie oleju w silniku i po przejechaniu ok.5km chart nagle zgasł. pomyślałem że zabrakło paliwa ale jest pół baku. Dopchałem do odmu i zmieniłem swiece odpalił na 3-4sek i zgasł. Potem próbowałem:
-zmieniałem świece
-podlewałem paliwo pod świece
-patrzyłem czy nic się nie odłączyło i wgl. Simmering po wymianie od strony zapłonu a od strony sprzęgła w dobrym stanie
dziś z ciekawości poszedłem do garage sprawdzić jaka jest iskra i jak się średnio kopnie to nie ma iskry trzeba mocno kopnąć i dopiero jest.
i moje pytania to:
co mogło być tego przyczyną
-czy jak sie zakręci kołem magnesowym to powinna być od razu iskra???
Z góry dziękuje
To jak pomoże ktoś??? ;/
sprawdz cewke pod bakiem i impulsator. Jest wogóle kompresja ??
kompresja jest duża. a ta cefke pod bakiem mogę podpiąć od ogara 200
??????? pomóżcie... nie wiem co robic ;/

"cewkę"
Impulsator, cewka zapłonowa, cewka Wn wszystko da się sprawdzić potrzebny ci jest tylko multimetr i mierzysz ich rezystancję.
ok. nie mam multimetra... ale kumpel ma. a powiedzcie
ile mm klin powinien wystawać z czopu walu??
Podstawa to sprawdzić te podzespoły inaczej będziemy wróżyć z fusów. Najczęściej za iskrę co drugi obrót wału odpowiada impulsator właśnie pomiarem rezystancji mógł byś go szybko wykluczyć lub zdiagnozować.]
Klin ma nie być na równo z płaszczem wału ciężko powiedzieć ile wystaje i czy jest to nawet jeden mm.
No nie wiem może z 1mm 2mm.Jeśli chodzi o to że iskrę daje po mocniejszym kopnięciu to na 100% impulsator.To samo miał mój brat w swoim charcie.
impulsator czyli? sory charta mam od 1 miesiąca??? ale wgl mu nie palił tak jak mi??
http://moto.allegro.pl/cewka-wyzwalajaca...91991.html
Czarna kostka znajdująca się zaraz pod kołem magnesowym, odpowiadająca za iskrę a konkretnie to w którym momencie ma się pojawić.
A i cewka wn - pod bakiem może być od ogara bez różnicy 6v czy 8
czyli mam to wymienic?/?
najpierw masz to sprawdzić miernikiem . bez tego ani rusz
Nie !
wróć w tył i przeczytaj jeszcze raz wcześniejsze posty.
Masz się zaopatrzyć w tak banalny i za razem tani sprzęt jakim jest multimetr i sprawdzić po kolei wszystkie podzespoły, chyba że kasa ci nie miła to wymieniaj po kolei połowę motoru aż w końcu dojdziesz co ładu.
robikrut twojemu bratu chart nie palił wo gole??
simon1998 oni dobrze mówią. Multimetr kosztuje na rynku 10 zł a przy Charcie to nieodzowny element Wink Możliwe że również poszła cewka zasilająca lub coś z modułem . Czy teraz będzie kupował każdy z tych elementów ?
cewka zasilająca to jest ta pod bakiem?? nie nie będę kupował napisałem już ze pożyczę jutro od kolegi Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie