Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: komar 232 strasznie sie grzeje pomocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
mam problem tego typu ze strasznie szybko sie grzeje silnik po czym gasnie i nie mozna go odpalic, jak zmieniam swiece to odpali po czym pochodzi znowu chwilke i to samo , iskra jest, zaplon ustawiony ksiazkowo,
slysze tez delikatne strzelanie w tlumiku tylko nie jestem, pewien czy ma tak byc czy nie
Co znaczy "strasznie sie grzeje"?
Strzelanie w tłumiku to pewnie źle ustawiony zapłon.
Jakie masz świece?
Jak chwile pochodzi i gaśnie, to albo masz zamknięty filtr powietrza, albo jeszcze się silnik nie "rozgrzał", w moim 232 musi ze 3minuty pochodić, zanim zacznie bez mojej pomocy równo pracować.
ustaw jeszcze raz zapłon bo od tego sie może grzać
Może tłok puchnie Smile
swieca to f75, co do tloka nie puchnie sprawdzone, chodzi 10 min elegancko i sie straszne nagrzewa po czym gasnie jak wymienie swiece to znowu odpali
zapłon ustaw Smile
ustaw zapłon albo zmień cewke zapłonową miałem tak w kadecie i cewka była do wymiany
Może wyjdę na imbecyla, ale on tak się grzeje po 10 minutach jazdy czy stania z zapalonym silnikiem? Bo napisałeś "chodzi 10 minut" i nie wiem jak to traktować.
podczas stania
cewka jest ok bo jest iskra
Ale że go piłujesz na postoju i się grzeje? Czy tak sobie cyka bo to przez to może być ze stoi on też chłodzenia potrzebuje.
Nawet na wolnych obrotach przez 10 min perfekcyjnie wyregulowany silnik mocno się zagrzeje .
....to czemu gasnie i nie mozna odpalic a jak zmienie swiece to pali od strzala pochodzi i znowu to samo
(23-02-2013 23:13:54)pawel napisał(a): [ -> ]podczas stania
cewka jest ok bo jest iskra

To, że cewka daje iskrę to nie znaczy, że jest sprawna.

Ja w takich sytuacjach zmieniam cały zapłon na inny.
Tobie radzę wymienić kondensator i cewkę chociaż.
Miałem własnie to samo w sztywniaczku i okazało się, że uszkodzony jest własnie zapłon (zapewne cewka była winna )
ok rozumiem ale to po zmianie swiece tez by nie odplal a on jak zgasnie to szybko zmieniam swiece i pali/?
mi sie wydaje ze to jest od nagrzewania sie poprstu swieca nie wytrzymuje i gasnie tylko dlaczego on tak sie nagrzewa?? juz sam nie wim.................Sad
Sprawdź czy sytuacja powtarza się podczas jazdy. Bo może to właśnie przez to stanie się tak grzeje.
Stron: 1 2
Przekierowanie