Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205 - słaby...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam

Mam dosyc spory problem z moim ogarkiem ;/ Gdy silnik jest zimny to odpala bez problemu na kopnik, Silnik pracuje na wolnych nawet ładnie, ale czasami przerywa lub ma nie równe obroty, zaś gdy już ciepły to na kopnik ni hu*a. Jedynie pali na popych, jak już jedzie, to nie może mnie uciągnąc na dwójce, czasami jak się uda to się rozpędzi i jedzie vmax 25km/h Big Grin

Raz tylko po złożeniu uciekała mi kompresja spod głowicy, bo ta uszczelka to jakiś szmelc... ale dałem sylikon i chyba już nie ucieka...

Silnik ma nowe uszczelniacze i pierścienie + zapłon CDI

Jak myślicie, co to może byc ??? bo ja już nie wiem....
Kolego najprawdopodobniej tłok puchnie . Może kopie ci się ciężej gdy silnik jest nagrzany? Zauważyłeś takie objawy?
Byc moze i tak, ale nie jestem pewien. Co trzeba zrobic w takiej sytuacji ? tłok zmienic ?
(23-02-2013 13:12:26)Sawayer napisał(a): [ -> ]Byc moze i tak, ale nie jestem pewien. Co trzeba zrobic w takiej sytuacji ? tłok zmienic ?

No najpierw zobacz czy ciężko się kopie po nagrzaniu , jeśli odczuwasz opór najprawdopodobniej tłoczek do wymiany.
Tłok puchnie (jak kolega mówił) lub już cylinder się zajechał i kompresja ucieka.Rozbierz cylinder i zobacz.
Sprawdzałem czy ciężko idzie, jednak nie, zaraz szybko po odpalaniu jak zgasł próbowałem kopac i jest tak samo jak na początku....

Jedynie to co zauważyłem to mam spory luz na wale od strony iskrownika (jakieś 3mm) czy to coś ma wspólego z tym problemem ?
Jak jest od iskrownika to też od strony sprzęgła Wink
Nie wiem, może od sprzęgła łożysko lepsze Big Grin
Najpierw wymień tą durną uszczelkę na nową a nie sylikon i spróbuj inny gaźnik, możę też być to wina świecy, po rozgrzaniu lata iskra po bokach
świeca może być winna, ale ja bym patrzał na tłok i zapłon najlepiej to zmienić na inny tłok i zobacz jak będzie .
wymień uszczelkę głowicy mi na trzech szpilkach chodzi a wcześniej była jakaś tandetna wygnieciona metalowa uszczelka teraz dałem nową uszczelkę i jest skręcone jako tako i bardzo dobrze chodzi ale czasami jak przerywa i siły nie ma to sprawdź luz na przerywaczu jak jest duża przerwa to też nie pali i słabo jedzie
Ja bym się z zapłonem bawił Smile możesz mi pokazać co to masz za cdi ?
jak by tłok puch to by cieżko chodził, może to zapłon..
A kompresie trzyma???
Ostatnio, jak próbowałem palic na pych, to silnik stanął...

Okazało się że tłok sie przykleił do cylindra. Cylinder teraz do wyrzucenia, bo rysa jest od samej góry do samego dołu -.-
Stron: 1 2
Przekierowanie